Gelagat Aafiyah Usik Adik Buat Ramai Terhibur

Orang yang paling gembira mendapat bayi baru adalah adik beradiknya. Ikatan silaturahim itu sudahpun terbina keika adik masih di dalam kandungan rahim ibu. Seorang adik itu adalah ibarat kawan pertama suka duka kita ketika kita kecil. Adik itu ibarat seperti satu hadiah terbesar yang pernah kita dapat as kakak or abang sulung.

Seperti kita ketahui, anak penyanyi tersohor Dato’ Siti Nurhaliza iaitu Siti Aafiyah baru sahaja mendapat seorang adik lelaki

Mengikut kata Dato’ Siti Nurhaliza, Aafiyah adalah orang yang paling teruja melihat kedatangan adiknya dalam keluarga mereka. Mana tidaknya, Aafiyah telah dapat kawan untuk bermain selepas ini.

Meninjau ke akaun Instagram @aafiyahkhalid, p0sting terbaru yang dikongsikan membuatkan ramai terhibur. Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan Siti Aafiyah sedang mengus1k adiknya, Muhammad Afwa.

Kedua adik-beradik ini sedang baring di atas sebuah kerusi sambil Aafiyah mengus1k adiknya dengan mengejutkan adiknya kononnya akan jatuh. Gelagat mereka turut diperhatikan oleh ibu mereka iaitu Dato’ Seri Siti Nurhaliza yang turut merakam video.

Video

Afwa dilihat tersengih-sengih apabila kakaknya mengus1k namun dapat dilihat adik juga sudah mula pandai membalas us1kan si kakak. Afwa kemudian ingin menarik rambut Aafiyah namun ditep1s oleh kakaknya itu.

Perkongsian ini telah mendapat lebih 12 ribu tanda suka buat masa ini sejak ia dimuatnaik. Ia turut dikongsikan di Instastory Dato Seri Siti juga. Tak sabar untuk menunggu Afwa membesar dan mengus1k si kakak pula.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : Instagram @aafiyahkhalid

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment