Aaron Aziz Bimbang Anak Kak Long 7E Jadi M4ngsa Ejek Di Sekolah, Minta Henti Sebar Video Meng4muk

SIMPATI dengan nasib seorang wanita dikenali sebagai Kak Long 7E, pelakon Datuk Aaron Aziz meminta orang ramai berhenti berkongsi kejadian itu di laman sosial.

Aaron berkata, perbuatan terus menyebar video berkenaan adalah tidak wajar kerana seperti yang diketahui ramai wanita berkenaan sudah meminta maaf dan menyesaI dengan perbuatannya.

Malah dia juga bimbang apa yang berlaku akan meng4nggu pembesaran anak wanita berkenaan yang turut terdedah dalam video tular itu.

“Assalamualaikum, saya minta jasa baik semua untuk berhenti repost fasal Kak Long 7E tu.

“Dia pun dah minta maaf dan pasti menyesaI. Keslan dengan anak dia nanti nak ke sekolah maIu diejek ke apa.

“Cerita dah habis biarkan keluarga mereka hidup dengan tenang,” ujarnya.

Wanita tuIar selepas mengmuk di 7E.

Nama Kak Long atau Wan Nor baizura hangat diperkatakan selepas dia mengmuk gara-gara anaknya ditvduh mencvri di saIah sebuah outlet 7Eleven di percayai di Terengganu pada minggu lalu.

Selain Kak Long, anak lelakinya Adam yang ditvduh mencvri turut dikec4m netizen kerana bersikap biadab terhadap staf kedai berkenaan.

Pada 3 Februari lalu, wakil 7eleven bertemu dan bermaafan dengan wanita itu, menyifatkan kejadian berkenaan sebagai saIah faham antara staf dengan pelanggan sekaligus menamatkan kontr0versi yang melanda.

Kak Long menyesaI dengan tindakannya.

Bagaimanapun, Kak Long sekali lagi dikec4m selepas tular video sedang mem4ki hamun staf KFC ketika sedang menjamu selera dengan keluarganya.

Sementara itu, Aaron berkata tiada manusia sempurna dan orang yang memaafkan lebih mulia daripada yang menghlna.

“Tiada siapa yang sempurna, semua orang ada sikap buruk. Maafkanlah, itu lagi mulia dari c0ndemn, c0ndemn,” ujarnya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber :  https://www.mstar.com.my/

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment