“Selori gula tumpah…”Akhirnya buat ‘IG live’ bersama, Aedy Ashraf & Amelia Henderson viral

Penangan drama trending berjudul Kisah Cinta Kita yang ditayangkan sejak November lalu mengundang gandingan utama dalam drama bersiri itu berhasil mendapat perhatian luar biasa ramai.

Sambutan Kisah Cinta Kita juga hangat diperkatakan peminat drama tempatan berikutan selain jalan cerita, gandingan serasi antara Amelia Henderson dan Aedy Ashraf tidak henti-henti nampaknya dipuji.

Ini kerana, keserasian kedua-dua pelakon tersebut menyebabkan peminat dan penyokong mengharapkan mereka benar-benar bercinta pula.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh aedy ashraf (@aedyxashraf)

Walau bagaimanapun, begitu teruja peminat yang dapat dilihat di aplikasi, TikTok berkongsikan video Amelia Henderson dan Aedy Ashraf yang difahamkan akhirnya membuat IG live berdua.

Sehinggakan video IG live yang memaparkan Aedy Ashraf sempat mengusik Amelia Henderson yang memegang watak Aleesa dalam Kisah Cinta Kita mencuri tumpuan ramai sehingga viral beberapa hari lalu.

@luvryna._ finally they do ig live ❤️ #kisahcintakita #aedyashraf #ameliahenderson #fypシ #fypdongggggggg ♬ Untuk Mencintaimu – Seventeen


Ruangan komen juga dalam pada masa yang sama meriah dengan seloroh peminat terhadap mereka apabila dilihat begitu sweet dalam IG live kedua-dua pelakon berkenaan disamping warganet juga teruja apabila mereka akhirnya membuat IG live bersama.

“Hahaha tu la, dia kan nak ada kat mana je Amelia ada”

Aedy IMG_20220102_122822

“Elele comelnya, tersenyum je tengok”

IMG_20220102_122828 IMG_20220102_122904

“Sweet double aa, semoga berjodoh diaorang dan suka tengok”

Aedy Aedy

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : himpunanceritalawak.com

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment