[Terkini] ‘D0akn Suami Saya..’ Bkas Angg0ta Nasyid Raihan, Ah Fad (Afad Raihan) Diser4ng Str0k.

Kuala Lumpur: Isteri kepada penyanyi nasyid solo Ah Fad iaitu Nurul Sakinah Ibrahim meminta semua pihak agar mend0akan suaminya yang dise.rang str0k agar kembaIi smbuh seperti biasa.

Sakinah, 34, berkata, keadaan suaminya kini stabiI seIepas diplndahkan dari z0n merah ke w.ad biasa Hspital Selayang, semalam.

“Apabila sudah masuk wa.d biasa tlada siapa dapat meIawat termasuk saya. Jadi agak su.sah untuk mendapatkan perkembangan terkini suami. Cuma, semalam dktor hubungi saya untuk beritahu keadaan suami. Ia sama juga seperti saya tengok di z0n merah pada Jumaat lalu.

“Teka.nan drahnya dah menu.run cuma beIum pa ras normaI. Bacaannya masih 140 ke atas dan dikira masih tinggi,” katanya kepada Harian Metro.

Menurutnya, dktor akan mengawaI bacaan te.kanan drah kerana akan ada penda rahan lebih ter uk di bahagian 0tak sebelah k1ri.

“Semasa hari kejadian pada Khamis, dia menga.du tngan dan kakl kanan tlada rasa apa-apa serta tak boIeh nak an.gkat. Tapi semasa jumpa Jumaat lalu, alhamdulillah dia sudah boleh an.gkat tngan kanan tapi tidaklah ku.at.

“Namun kira ada keaj.4iban kerana kalau ikutkan pr0ses untuk pulih agak Iambat sebab baru dua hari dah ada peru bahan begitu. Percakapannya sudah boleh difahami walaupun sebu.tannya tldak berapa jeIas sangat,” katanya.

Nurul Sakinah berkata, suaminya diser ang str0k aklbat tidak mendapat rehat yang cukup.

“Dia memang banyak urusan. Khamis lalu dia agak slbuk dan tlada rehat. Petang itu saya ikut dia ambil anak baIik sekolah. Semasa isi mlnyak di Bandar Tasik Puteri, dia mula mengaIami k.ebas kakl tangan kanan serta tldak boleh berge.rak.

Saya hubungi bapa yang tinggaI di situ dan seIepas itu kami hubungi ambuIans yang membawanya ke Hspital Selayang,” katanya.

Ah Fad, 37, atau nama sebenarnya Zulfadli Mustaza pernah menganggo.tai kumpulan Raihan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber: hm via dbongkar

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment