Siapa Sangka Realiti Sebenar Aliff Aziz Buat Ramai Terpuk4u

Biarpun tidak menduduki tangga teratas dalam konsert suku akhir Gegar Vaganza 8 (GV8), namun persembahan penyanyi Aliff Aziz mendendangkan lagu asal Nastia berjudul Rapuh mendapat pujian ramai.

Tok Ram Seb4k?

Bertemakan runut bunyi drama, filem atau loghat negeri, persembahan Aliff yang mendapat markah 76.80% di belakang Suki Low berjaya membuatkan Hetty Koes Endang yang juga salah seorang juri tetap program realiti itu bangun memberikan tepukan gemuruh kepadanya.

Malah, lensa kamera juga berjaya merakamkan wajah seorang lagi juri, Datuk Ramli MS seolah-olah kelihatan seb4k dan menghayati nyanyian tersebut sekaligus mencvri perhatian warganet.

Aliff Terharu

Menurut Aliff, dia terharu dan berterima kasih atas sokongan yang diberikan kepadanya selama ini. Kongsinya lagi, lagu tersebut disifatkan sebagai begitu bermakna terutama menceritakan perjalanan seninya selama ini.

“Sebagai seorang penyanyi yang selalu kena cari apa yang perlu diperbaki, saya akan tetap analisa kembali persembahan-persembahan sebelum ini. Lagu ini penuh dengan emosi, bila saya baca liriknya ia begitu bermakna kepada tunjang belakang saya, iaitu isteri, anak-anak, ibu, ayah dan keluarga yang ada dengan saya sewaktu awal hingga sekarang.

“Jadi masa persembahan, saya berikan segala em0si dan saya berharap semua orang akan turut merasainya dan terhibur” katanya kepada Murai.my

Dalam pada itu, Aliff turut memohon maaf sekiranya persembahannya itu telah membuatkan segelintir peminat berasa em0si. Ded4hnya lagi, sebelum memulakan persembahan dia telah berdoa agar persembahannya dipermudahkan sebaik-baiknya.

“Saya minta maaf dan hilang kata-kata sekiranya persembahan itu telah membuatkan anda sedih. Sebelum menaiki pentas, saya berdoa ‘ Ya Allah, tidak ada daya upaya melainkan dengan izin Kau, maka izinkanlah aku buat yang terbaik’ . Kalau betul Tok Ram ada berasa begitu(sebak), Alhamdulillah saya sangat bersyukur dan menghargainya” kata Aliff lagi

Aliff ditemui di konsert suku akhir GV8 di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) pada malam Ahad. Dalam konsert itu, duo Sa.Ya yang dianggotai Saiful Apek dan Yasin diumumkan sebagai peserta yang tersingkir dengan perolehan markah sebanyak 58.20%

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber:Murai

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment