Aliff Syukri Kena M4ki Dengan Netizen Gara-Gara Benda Ni, Luah Perasaan Bosan Hidup Tanpa Sajat

TINDAKAN usahawan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri menulis ucapan istimewa sempena ulang tahun kelahiran sahabat baiknya iaitu Sajat mengundang rasa kurang senang netizen di laman sosial.

Tidak melihat ucapannya itu sebagai satu lsu besar, Aliff, 35, berkata dia hairan apabila netizen memar4hinya kerana perkongsian di Instagram itu.

“Aku malas nak layan korang sebenarnya, tak saIah pun kalau aku nak wish dia punya birthday.

“Aku rasa antara saIah dia itu biar (dia) dengan Tuhan, aku tak nak masuk campur!

“Korang yang nak mar4h-mar4h aku, m4ki-m4ki aku kat Instagram dah kenapa?” kata Aliff menerusi aplikasi TikTok.

Netizen kurang senang perkongsian Aliff Syukri di Instagram.

Sebelum itu, seorang pengikut mempersoalkan tindakan Aliff memberi ucapan sempena ulang tahun kelahiran Sajat atau Muhammad Sajjad Kamaruz Zaman yang ke-37 yang disambut pada Rabu lalu.

“Datuk akan masuk ner4ka tau apabila ucap happy birthday dekat Sajat! Saya tak sukalah,” komen seorang pengikut.

Semua cerita kau susah dan senang aku tahu aku harap kau tabah menghadapinya!

ALIFF SYUKRI

USAHAWAN KOSMETIK

Pada Jumaat, menerusi Instagram penyanyi lagu Cuba Bahagia ini menulis ucapan istimewa untuk sahabat baiknya itu yang kini menetap di Australia.

“Selamat hari jadi kepada kawan baik, bekas jiran yang sekarang di Australia, Sajat. Bosan rasanya apabila kau tak ada di sini.

“Apa pun yang terjadi aku sentiasa mendoakan kau bahagia di dunia dan akhirat. All the best dan semoga sukses walaupun di mana anda berada.

Aliff dan isteri Datin Seri Nur Shahidah bersahabat baik dengan Sajat.

“Semua cerita kau sus4h dan senang aku tahu aku harap kau tabah menghadapinya. Semoga kau panjang umur, dipermudahkan segala urusan hendaknya,” tulis Aliff.

Untuk rekod, Sajat memilih memulakan kehidupan baharu di Australia sejak Oktober tahun lalu kerana merasa tidak selamat tinggal di Malaysia.

Sebelum ke sana, Sajat pernah melarlkan diri ke Thailand namun dit4han oleh pihak imlgresen pada 8 September 2021 kerana memiliki pasport tidak sah.

Ketika itu Sajat mengemukakan kad pel4rian Suruhanjaya Tinggi Pertubuhan B4ngsa-B4ngsa Bersatu bagi pelarian (UNHCR) dan memaklumkan dia mahu berhijrah ke Australia.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : Mstar    via sinetronmalaya

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment