Saya Tak Kisah, Tapi Yang Saya Nak Tu Kena Ada. Anuar Zain Perjelas Kenapa Dirinya Masih Single Sampai Sekarang

Penyanyi bersuara lunak, Anuar Zain yang bakal menginjak umur 52 tahun pada Februari ini mengakui dirinya masih memikirkan soal jodoh.

Kata Anuar, sememangnya sudah menjadi fitrah manusia untuk mencintai dan dicintai dan jika ditakdirkan sudah sampai masanya untuk dia jatuh cinta, pasti akan diterima dengan hati terbuka.

Jelas penyanyi lagu Sedetik Lebih ini lagi, dia hanya mampu berdoa kerana soal jodoh itu adalah r4hsia Allah S.W.T.

Percaya atau tidak, saya masih lagi memikirkan soal jodoh. Saya percaya institusi perkahwinan kerana itu adalah sunn4h dan seelok-eloknya buat kita.

Meskipun banyak kedengaran berita mengenai pencer4ian suami isteri di media sosial, namun Anuar tidak t4kut untuk bergelar seorang suami.

Saya lebih suka melihat dari aspek positif seperti bagaimana pasangan menjaga kerukunan rumah tangga dan kekal bahagia. Momen itu pada saya sangat manis.

Cerita Anuar, dia pernah dilamar oleh peminatnya sendiri malah ibu bapanya juga ada berhasrat untuk menjodohkan dirinya dengan anak-anak kawan mereka.

Dalam pada itu, Anuar berkata dia lebih memikirkakarakter seseorang berbanding rupa dan ciri fizikal.

“Bagi saya karakter dan personaliti adalah paling pentingKena sentiasa positif. Saya suka berborak pasal lsu semasa dan hal berkaitan sejarah. Saya mahu berjumpa seseorang yang boleh bersembang apa sahaja..” maklum Anuar.

Adik kepada penyanyi lagenda Ziana Zain ini berkata bahawa dia percaya pada qada dan qadar serta reda jika ditakdirkan untuk terus hidup bujang buat selamanya.

“Saya terima apa sahaja takdir Allah dengan hati terbuka. Kalau ada jodoh, saya akan terima. Tapi jika tiada jodoh di dunia, mungkin jodoh saya di alam sana.” ujarnya.

Sumber: beautifulnara

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber: www.motifviral.dnqj.my

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment