“Arw4h Janji Nak Pulang, Tapi Bukan Dengan Cara Ni” -Video Detik Sed1h Frontliner Bawa Jen4zah Lalu Depan Rumah Sebagai Penghormatan Terakhir

Berat mata memandang, namun lebih berat kesedihan keluarga m4ngsa Cov1d 19 yang menghadapi kehilangan dalam masa yang singkat. Tanpa dapat berjumpa, tanpa civman terakhir, itulah hakikat yang perlu diterima betapa kejamnya v1rus ini, memisahkan jiwa-jiwa yang sangat kerinduan!

Dari perkongsian yang meluluhkan hati ini, kelihatan seorang nenek yang tidak dapat menahan seb4k dan tangisan, beliau cuma mampu duduk dalam keadaan longlai di sebuah kerusi di bahu jalan, menanti untuk melambai buat kali terakhir untuk cucu tersayang.

Kelihatan juga beberapa waris yang cuba menenangkan warga emas berkenaan, namun percayalah, walau kuat mana pun kita cuba menenangkan orang lain, namun kesedihan diri sendiri juga tiada lah berkurangan bukan?

Hiba. Hanya perkataan ini mampu diungkap. Tatkala van jenazah perlahan-lahan menghampiri nenek yang masih lagi berharap dapat mengucup pipi cucu tercinta buat kali terakhir, namun kenyataan yang pahitnya, cuma van jen4zah yg mampu ditatap lantaran SOP yang tidak membenarkan keluarga waris ke kubvran melihat proses pengebvmian.

Video:

Lauk rendang yang disimpan untuk cucu tercinta tak sempat dijamah, yang pulang cumalah jas4d yang sudah tidak lagi bernyawa! Semoga arw4h ditempatkan dalam kalangan para solehin. Di angkat segala dosa-dosanya, serta diterima segala amalannya. Amin.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber:tiktok @angahhbo

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment