Azira Shafinaz Positif C0vldl9, Komen Shaarnaz Tarik Perhatian Netlzen

Perkara yang paling ditakuti penyanyi dan pelakon Azira Shafinaz iaitu menjadi mngsa C0vidl9 akhirnya berlaku apabila dia disahkan p0sitif.

Menerusi hantaran dalam Instagramnya, Azira, 31, memaklumkan bahawa dia dijangklti wbak berkenaan selepas ujian PCR yang dilakukannya buat kali kedua menunjukkan keputusan p0sitif.

“Mimpi terbvruk saya akhirnya jadi nyata hari ini. Dengan berat hati, saya ingin maklumkan bahawa saya disahkan positif C0vldl9.

“Saya minta maaf kepada semua yang berkontak rapat dengan saya, sila lakukan ujian dengan segera. Maafkan saya kerana telah menyvsahkan. Insya-Allah saya akan segera baik dan doakan kesembuhan saya,” tulisnya.

Disebabkan positif, Azira terpksa menunda kerja-kerja seni seperti penggambaran untuk menjalani kuarantin.

Malah katanya, varianOmlcr0n bkan main-main kerana ketika pertama kali melakukan ujian PCR, hasil keputusan adalah negatlf.

“0mlcron bkan main-main. Semalam ujian PCR saya negatlf. Hari ini tiba-tiba ujian PCR kali kedua saya positif.

“Saya harap kalian jaga diri dan kekal selamat pada musim sekarang. Minum banyak air kosong dan ambil suntikan penggalak. Tolong jaga diri,” pesannya.

Beberapa minggu lalu, beberapa selebriti menjadi mngsa C0vldl9 antaranya Ariff Bahran dan Afdlin Shauki.

Jika Dilihat Diruang koman ramai rakan artis turut mendoakan kesejahteraan dan kesihatan Azira. Namum yang mendapat perhatian Komen dari Shaarnaz Ahmad Dengan ucapan “Semoga cepat sembuh saya tahu kamu wanita yang kuat”.

Melihat komen shaarnaz mendapat 300 tanda suka dari peminat. Sebelum ini Azira dan Shaarnaz dikatakan sedang bercinta tapi hingga saat ini masih belum disah kan oleh Shaarnaz dan Azira.

Semoga kita doakan Azira dipermudahkan urusan dan kembali sembuh sediakala.

Sumber : KOSMO ONLINE

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber :  https://transformasi.pw/

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment