“Semoga cepat sembuh,” – Azwan Ali masuk ICU ak1bat ker4cunan makanan

Pengacara dan pelakon sens4si bermvlut l4ntang, Azwan Ali terp4ksa dimasukkan ke sebuah pusat perubatan ak1bat ker4cunan makanan.

Azwan atau lebih dikenali sebagai Diva AA menerusi Twitter berharap, kesihatannya kembali pulih dan peminat tidak perlu risau.

“Diva AA kini dimasukkan ke h0spital Pantai kerana ker4cunan makanan! Jangan risau! Semoga cepat sembuh,” tulisnya sambil berkongsikan sekeping foto yang memaparkan tangannya dimasukkan drip air.

Menjengah ruangan komen, hantaran bekas pengacara Lagu Cinta Kita itu dibanjiri dengan komen pengikut yang mendoakan agar Azwan diberikan kesembuhan seperti sediakala.

Tinjauan Kosmo! Online mendapati Azwan telah pun dibenarkan keluar daripada wad semalam dan sudah kembali bekerja serta aktif seperti biasa.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber: Kosmo

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment