Netlzen Puji Puteri Balqis Lebih Matang Tampil Memohon Maaf Kepada Mia

Pelakon remaja Puteri Balqis tampil melakukan permohonan maaf kepada rakan seperjuangan, Mia Sara berhubung kenyataan balas yang dikeluarkannya sebelum ini.

Menurut Puteri Balqis atau mesra dipanggil Aqish, dia mengakui terasa hati dengan komen Mia yang menyetuh mengenai kehidupan peribadinya secara terbuka sekali gus menganggap ia adalah fltnah.

“Hello kakakku, Mia Sara. Dengan tulus ikhlas, saya memohon maaf termasuk kepada semua peminat dan pengikut kamu. Aqish dan ibu buat hal kami sendiri, kami tk kac4u orang.

“Saya tersinggung terhadap komen warganet tentang saya tidak dibesarkan dengan baik oleh ahli keluarga. Itu adalah satu fltnah besar,” katanya.

Pelakon berusia 15 tahun berkata, dia mempunyai cara tersendiri bagi menunjukkan rasa cinta kepada Tuhan selain meminta Mia supaya tidak mengulangi perkara sama di masa akan datang.

“Saya tldak menunjukkan kasih sayang kepada Tuhan melalui gambar, tetapi menggunakan puisi. Saya menunjukkan rasa taubat melalui penulisan dan tldak ramai orang menyedari perkara itu,” ujarnya.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Puteri Balqis Ashikin (@morosechild)

Terdahulu, pemilik nama Puteri Balqis Azizi itu kecew4 dan membalas kenyataan apabila pelakon berusia 17 tahun tersebut memberi pendapat di aplikasi TlkTok.

Berdasarkan penulisan Mia, dia meminta warganet tidak menyaIahkan Puteri Balqis kerana tidak semua individu dibesarkan dengan keluarga yang beragama sebelum tercetus saIah faham antara kedua-dua pelakon remaja berkenaan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : OMM    via isu viral

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment