Datin Alyah Mohon Doa

Penyanyi Alyah memohon orang ramai mendoakan anak saudaranya Siti Nazirah Aziz yang ‘ditidurkan’ kerana kesuk4ran bernafas akibat C.ovid-19 kembali sembuh.

Alyah menerusi sebuah hantaran di Instagram (IG) berkata, seluruh ahli keluarga Siti Nazirah kini positif C.ovid-19.

Katanya, punca j.angkitan adalah berpunca daripada sebuah kilang di Gelang Patah, tempat Siti Nazirah dan keluarganya berniaga makanan.

“Assalammualaikum semua. Mohon doakan Anak sedara saya @nazirah_aziz93 kembali sihat semula.

“Dia dah ditidurkan kerna suk4r bernafas kerana positive c.ovid19 dan seluruh keluarganya sudah Positif C.ovid-19.

“Dikenal pasti dij.angkiti dari kilang tempat mereka menjual makanan di kafe kilang tersebut di gelang patah dan kilang terbabit masih beroperasi,” katanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Alyah Abu Hasan (@alyah81)

Di ruangan Instastory, Alyah telah memuat naik beberapa hantaran kakaknya yang dipanggil Kak Chik juga telah dibawa ke h0sp1tal untuk r.awatan.

Selain itu, Alyah turut berkongsi tangkapan skrin perbualan terakhirnya bersama Siti Nazirah sebelum anak saudara kesayangannya itu ‘ditidurkan’.

“CT Cik Jah tahu kau dah ditidurkan. Cik Jah tahu kau kuat. Kau kan macam singa Cik Ana. Bangun semula ya Ti, Cik Jah tunggu kau bangun,” tulisnya.

Sementara itu di ruangan komen, pengikut Alyah mendoakan agar dkeluarga Siti Nazirah tabah berdepan dugaan ini dan mendoakan kesembuhan buatnya.

VIDEO :

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber:Gempak

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment