Selepas Seminggu Jatvh Motosikal, Dayah Zubit Selamat Bers4lin Anak Sulung

Bek4s pengasuh anak penyanyi tersohor Datuk Seri Siti Nurhaliza, Nurhidah Zubit atau lebih dikenali dengan Dayah telah selamat melahirkan anak sulungnya semalam

Pengasuh Siti Aafiyah itu selamat bersalin tepat jam 2.41 pagi semalam selepas seminggu mengalami keced3raan jatvh dari motosikal.

“Alhamdulillah, syukur ya Allah atas amanah dan rezeki yang kau kurniakan. Semoga kami dapat menjaga amanatMu ini dengan baik insya-Allah.

“Terima kasih ya Allah kerana permudahkan urusan kelahiran malaikat kecil kami pada harini tepat jam 2.41 pagi tadi(semalam),” katanya.

Dayah melahirkan rasa syukur itu menerusi satu hantaran di akaun Instagram.

Sebelum ini Dayah mengalami kecederaan di bahagian kepala, siku, tangan, lutut dan juga kaki ketika sedang sarat hamil.

Dalam entri yang sama dia turut memuat naik fotonya di atas katil hospital bersama suaminya di sisi.

Selain itu, Dayah turut memngucapkan terima kasih kepada suaminya yang juga pemain pasukan bola sepak Terengganu FC II (TFC II) iaitu Ridzuan Razali.

“Terima kasih my love for everything and sentiasa buat yang terbaik untuk sayang! Lepasni kita sama-sama buat yang terbaik untuk anak kita pula yaa.

“Semoga Allah swt sentiasa berkati segala yang abang lakukan,” ucapnya.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh MT11 🐝 (@dayahzubit)

Dayah menjadi pengasuh Aafiyah sejak nak sulung penyanyi Aku Cinta Pada Mu itu bayi lagi dan menamatkan tugasnya selepas berkahwin.Wanita berusia 26 tahun itu mendirikan rumah tangga dengan pada 5 Januari 2021.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen juga tidak ketinggalan untuk mengucapkan tahniah kepada Dayah dan pasangan.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber: Gempak

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment