Did4kwa Mengas4ri Wartawan, Bek4s Suami Siti Saleha ‘Offer’ Pamp4san Sebulan Gaji

Seorang pegawai khas Ahli Parlimen Pekan Najib Razak, Ahmad Lutfi Azhar menjadi tumpuan warga maya apabila dia dikatakan telah membuat kekec0han dan bert3ngkar dengan pihak media.

Dilaporkan Lutfi yang juga merupakan bekas suami kepada pelakon jelita, Siti Saleha telah bertindak mem4rahi wartawan terb4bit kerana enggan memad4mkan foto yang diambilnya.

Lutfi juga didkwa telah mengeluarkan perkataan kes4t dan merapatkan mukanya dengan wartawan itu.

Enggan meng3ruhkan keadaan, Lutfi kemudian tampil membuat permohonan maaf dan menjelaskan perkara sebenar.

Katanya, dia menganggap tindak4nnya itu sebagai tegas tetapi tidak kes4t dan mengakui apa yang terjadi itu benar-benar berlaku.

Malah, dia juga menawarkan pampasan sebanyak satu bulan gaji kepada pihak yang terkesan dengan ins1den itu.

 

Saya dengan tulus ikhlas memohon maaf atas saIah faham dan jika saya nampak seolah-olah meny1nggung perasaan.

Saya tegas tetapi tidak kes4t, bagaimanapun saya tahu saya saIah kerana saya tidak sepatutnya meminta media mem4damkan gambar walaupun dia mengambil gambar saya dan bukan Najib.

Ujar Lutfi, tindakan itu adalah di luar kebiasaan dan mungkin terjadi disebabkan oleh situasi teg4ng dan juga keletlhan.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber :motifviral

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment