“Saya Rasa Mengldam Nak Lompat..” Elfira Yang Lompat Netlzen Yang Rlsau

Pelakon Elfira Loy mencurl perhatian ramai selepas membuat aksl merbhaya ketika sedang sarat meng4ndung. Berdasarkan hantaran di Instagram (IG), Elfira selamba melompat di kolam renang dengan berkasut tumit tinggi.

Video yang dikongsikan itu menerima pelbagai reaksi dari pengguna media sosial. Rata-ratanya menganggap aksi yang dilakukan Elfira, 28, itu ngeri kerana boleh mengundang keclakaan kepada dirinya dan bayi dalam kandungan.

Antara rakan selebriti yang meninggalkan komen adalah Mira Filzah, Ajak Shiro, Betty Rahmad, Elizad Sharifuddin, Rita Nadira, Dayah Bakar dan Neeta Manis.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh @elfiraloy

Namun, ada juga memuji keberanian dan kesungguhan pemilik nama Nurul Elfira Loy Ahmad Sabri demi mendapatkan hasil gambar dan video yang menarik.

normaisarahmanja: Dia yang lompat aku yang rlsau.
theaira_exclusive: Kenapa lompat? Serlau tengok takvt tergelincir.
siti.nurmarlina: Adoi kalau jatvh ni, menyesal seumur hidup.
ayurustm: Ya Allah kecut perut kita. Semoga diberi kesihatan selalu baby dan mommies.
nanadayana.11: Gvgur jantung tengok.

Benda yang elok tk ada pula nak komen. Dalam pada itu, pelakon drama Bila Cupid Jatuh Cinta mendedahkan dia sudah lama teringin untuk lompat di lokasi tersebut namun tldak mencadangkan kepada individu yang sedang hamil.

Disuruh bersedia untuk terima kcaman, kakak kepada Ezlisa Loy dan Ahmad Ezzrin Loy berkata dia tldak peduli kerana itu adalah sikap semulajadi untuk segelintir manusia.

Sekadar info, Elfira telah mendirikan rumah tangga bersama Faris Khairol Anwar pada 1 Januari 2019 dan dikurniakan seorang anak lelaki bernama Muhamad Rayyan Khalaf yang kini berusia dua tahun.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : Ohbulan   via ISU VIRAL

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment