Bukan Calang-Calang Orang, Elyana Ded4h Identiti Doktor Yang Mer4wat Dirinya Hingga Pulih K4nser

Derita penyanyi Tak Tercapai Akalmu, Elyana, berakhir apabila disahkan bebas dan pulih daripada peny4kit k4nser limfoma tahap empat yang ditanggung sejak 11 tahun lalu.

Selama ini, Elyana tidak pernah berhenti berh4rap, jauh sekali menyerah kalah berjuang melawan kes4kitan yang dihadapi selama lebih sedekad ketika berdepan dengan ujian peny4kit.

Allah Mendatangkan Pelangi

Terbaru, Elyana berkongsikan sekali lagi kepada umum mengenai status k4nsernya itu. Dalam penulisannya itu, dia menyatakan bahawa Allah telah mendatangkan pelangi yang telah lama hil4ng. Keputusan scannya sangat aj4ib apabila k4nsernya hil4ng.

Perjuangan dan penantian saya selama 11 tahun kini sudah berhasil!!!!! K4nser saya hil4ng!!!!!

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Elyana Emrizal (@elyanaofficial1)

Dedah Identiti Doktor

Bukan itu saja, dia turut berterima kasih dan mendedahkan kepada umum identiti doktor yang mer4watnya selama 10 tahun berdepan dengan peny4kit itu.

Allah swt mendatangkan pelangi yang dah lama hilang kepada saya.

Keputusan Scan saya sangat ajaib.Kanser Hilang… Alhamdulillah…

Ini lah doctor saya selama 10 tahun saya sakit.. Dr Haris.. Thank u Doctor

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Elyana Emrizal (@elyanaofficial1)

Perkongsian tersebut mendapat reaksi dari rakan artis dan netizen. Ramai yang bersyukur dan memuji tahap kesabaran dan ketekunan Elyana dalam berjuang dengan k4nser. Syabas!

Komen Netizen

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Kredit : Murai my

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment