Erynne Erynna Mended4hkan Perkembangan Terkini Anaknya Setelah Jalani Pembed4han

Pelakon, Erynne Erynna menzahirkan rasa syukur selepas memaklumkan anaknya yang mengalami masaIah pada bahagian buah pingg4ng telah selamat menjalani pembed4han pada pagi tadi.

Menurut Erynne, prosedur pembed4han tersebut memakan masa selama empat jam.

Katanya lagi, dia amat berterima kasih kepada pihak doktor dan seluruh petugas hospital kerana telah bertungkus lumus menyelematkan anaknya itu.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Erynne Erynna (@erynneerynna)

“27 January 2022 | 1:30PM. Alhamdulillah, segala puji bagi Allah. Selepas 4 jam selesai juga pembed4han Medinah dengan selamat dan jayanya.

“Subhan’Allah Alhamdulillah. Our deepest thanks to Doctor P. and team, and all the nurses. Indeed, we can’t thank you all enough. We are truly grateful,” tulisnya.

Khabar gembira itu dikongsikan sendiri oleh pelakon filem 8 Jam itu menerusi sebuah hantaran yang dimuat naik di laman Instagram.

Dalam pada itu, Erynne turut memaklumkan anaknya itu kini bakal beralih ke fasa pemulihan pula selepas ini.

“Sungguh setiap phase per1tnya berbeza tapi syukur semuanya baik baik sahaja, Alhamdulillah.

“Sekarang Medinah harus tempuhi process untuk pulih pula dimana Erynne berdoa agar process pemulihan Medinah cepat dan baik semuanya, insya’Allah,” kongsinya lagi.

Dikesempatan itu juga, Erynne turut merakam ucapan penghargaannya kepada semua pihak yang menunjukkan sokongan dan menitipkan doa buat anaknya itu.

“Dan juga, terima kasih pada seluruh ahli keluarga kami, sahabat kami dan semua yang mendoakan Medinah.

“Sangatlah kami hargai dan kami juga doa yang baik baik buat semua. May Allah bless and protect all of us, dunya and akhirah, Amin. Sayang dari kami sekeluarga,” akhirinya.

Melihat di ruangan komen, rata-rata netizen dan rakan selebriti turut tumpang gembira selain turut mendoakan semoga anaknya itu dapat kembali pulih seperti sedia kala.

“Ya Allah, moga dipermudahkan segalanya buat Medinah dan dikurniakan kesihatan yang lebih baik InsyaAllah.

“Alhamdulillah, semoga Adik Medinah terus kuat.

“Syukur, Alhamdulillah. Speedy recovery, Medinah.

“Allah is always there to protect you,” antara komen-komen netizen di laman Instagram.

Terdahulu, semalam Erynne memaklumkan anak sulungnya itu menderita peny4kit ‘Duplex Kidney’ dan harus segera menjalani pembed4han.

Untuk record, Erynne dan suaminya, Afify Sazali telah mendirikan rumah tangga pada 17 April 2019.

Hasil perkongsian hidup tersebut, pasangan ini telah dikurniakan seorang cahaya perempuan yang lahir pada tanggal 9 Ogos 2020.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : MH

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment