Dato’ Fazley Suap Upiak Makan, Tapi ‘Sudu SOP’ Pula

Muat naik terkini penyanyi dan chef selebriti, Dato’ Fazley Yaakob di Instagram nya yang memaparkan kunjungan istimewa penyanyi Indonesia, Upiak di restaurannya itu menarik perhatian orang ramai di media sosial.

Perkenal Hidangan Ciptaan Sendiri Sebagai Hadiah Kenangan

Chef selebriti serta boleh ini memberi Upiak merasai hidangan air tangannya yang popular, Pisang Brûlèe Mandi sambil menggunakan sudu panjang SOP kepada penyanyi tersebut.

Fazley berharap momen tersebut dapat menjadi hadiah kenang-kenangan, buat penyanyi tersebut sebelum berangkat pulang ke Indonesia.

“Dapat kunjungan istimewa dari adik saya @upiak_isil_official ke @sukasucrebistro (Hartamas) dan saya berpeluang memperkenalkan Pisang Brûlée Mandi kepada dia.

Pula tu saya suap dengan sudu kegemaran saya – Sudu SOP!

Dapat juga adik saya ni merasakan hasil tangan saya, sebuah hadiah sebagai kenangan sebelum dia berangkat ke Indonesia.

Semoga kita kekal akrab bersaudara sampai bila-bila ya.” Tulisnya

Video:

Netizen Lebih Tertarik Pada Pisang Brûlée Dan Sudu SOP

Video yang dimuatnaik sepatutnya mengundang komen terharu terhadap persahabatan yang terjalin bersama Upiak namun lain pula jadinya, bila mana ramai yang lebih tertarik memberi komen mengenai hidangan Pisang Brûlée Mandi dan juga sudu panjang SOP Fazley!

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : murai

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment