Fimie Don Cvri Tumpuan, “Sampai Sekarang Takleh Terima Dia Ni Dah Besar”

Dahulunya cukup terkenal sebagai pelakon kanak-kanak, Fimie Don antara selebriti yang bertahan bertahun-tahun lamanya dalam industri hiburan tanah air. Pastinya perjalanan karier Fimie Don tidak semudah yang disangka, namun dia masih dikenali ramai sehingga ke hari ini.

Biarpun begitu, video Fimie Don baru-baru ini telah mencvri tumpuan ramai. Dalam rakaman yang dimuat naik menerusi akaun TikTok milik pemuda ini sendiri, kelihatan Fimie Don bercakap menggunakan dialog yang popular di platform tersebut.

Disebabkan ayat yang keluar dari mulutnya itu agak kasar, Fimie Don telah membuatkan ramai terhibur menyaksikannya. Malah warganet juga turut mengaitkan dirinya dengan beberapa karakter lakonan Fimie Don yang popular satu ketika dulu.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh RFD (@realfimiedon)

Antara karakter tersebut adalah Shazlan dalam Hikayat Putera Shazlan dan Kedah dalam Juv4na. Berikut adalah perkongsian rakaman Fimie Don cvri tumpuan ini:

Perkongsian rakaman Fimie Don curi tumpuan ini telah meraih lebih 600 ribu tontonan dan 56 ribu likes. Rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian ini di ruangan komen seperti berikut:

“Bang mana buku magic abang yang besar tu. Hikayat Putera Shazlan”

“Kamilah geng geng bas sekolah”

“Hang pasaipa Putera Shazlan dah besar jadi camni. Dulu aku tengok hang budak”

“Sampai sekarang takleh terima dia ni dah besar”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber:HCL     via newsmedia131media.com

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment