[VIDEO] Gadis ini buat pengakuan berani bahawa dia pernah terlanjur dan ada ke lelaki nak

Allah tutup aib tetapi kita sendiri pilih untuk dedahkan sendiri aib. Yang didedahkan bukan benda kecil tetapi benda yang boleh dikatakan memalukan.

Sejak ada pelbagai platform media sosial seperti Tiktok dan Facebook, seolah olah ianya menjadi satu pentas untuk menunjukkan aib tanpa rasa malu.

Adakah semata mata untuk meraih followers dan jumlah tontonan sehingga kita sanggup ketepikan malu pada bangsa dan agama?

Bukan semua perkara boleh dikongsikan di media sosial untuk tatapan orang awam. Ada yang perlu disimpan sendiri kerana boleh jadi ia akan mengaibkan diri kita sendiri.

Hal tersebut samalah seperti perkongsian seorang perempuan yang gemar mengangkat topik berkenaan isu ‘terlanjur’ sehingga membuatkan orang lain kurang senang.

Cerita pernah terlanjur dekat boyfriend

Dalam salah satu video yang dimuat naik ke akaun TikTok dikenali sebagai @siti_1997, dia berkongsi reaksi pasangannya ketika diberitahu yang dirinya pernah ‘terlanjur’ sebelum ini.

video 1

video 2

Dapat dilihat lelaki itu agak kecewa dan hanya menunduk selepas mendengar pendedahan tersebut. Menurut gadis itu, dia tidak lagi mahu menipu kerana pasangannya amat menyayanginya.

Sanggup buka aib demi konten

Namun, disebabkan pendedahan beraninya itu, ramai yang telah meninggalkan komen supaya tidak menjaja kisah aib tersebut untuk dijadikan konten di media sosial.

Hal-hal sebegitu seharusnya dibincang secara tertutup kerana kesilapan yang pernah dilakukan bukan sesuatu yang haru ditayang kepada umum memandangkan sebelum-sebelum ini dia juga pernah membangkitkan isu sama berkaitan keterlanjuran.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber :  https://bartatoday.net/

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment