Cembvru Kna Usha Dengan Member Lel4ki, Haqiem Rusli Cepat-Cepat ‘C0p’ Anis

Jumaat malam lalu, majlis resepsi Haqiem Rusli dan pasangannya Anis Sofea yang dianggarkan kos keseluruhan hampir mencecah RM7 juta berlangsung dengan meriah. Berkonsepkan tema Raikan Cinta di Langit Asmara, kedua-dua mempelai sepadan mengenakan persalinan putih diraikan dalam suasana perkahwinan dalam taman yang cukup mewah.

First time kenal masa hari jadi…Haqiem surprise hadiahkan rantai

Mengulas tentang detik awal perkenalan mereka, Anis Sofea dedahkan sewaktu sambvtan hari jadinya beberapa tahun lalu. Meskipun baru mula mengenali hati budi masing-masing, namun dia terkejut apabila Haqiem Rusli buat surprise sweet dan bermakna apabila menghadiahkannya seutas rantai.

 

Bila kawan-kawan lelaki usha Anis, Haqiem akui rasa jealous…bagi nota ‘cop’ dia dulu

Sementara itu, pelantun lagu ‘Lembah Kesepian’ berkenaan pula buka cerita menyedari perasaan cinta terhadap Anis Sofea apabila tiba-tiba timbul rasa cemburu sewaktu kena ‘usha’ oleh beberapa rakan lelakinya. Malam itu juga, Haqiem Rusli seolah-olah ‘cop’ gadis tersebut dengan bagi nota yang tertvlis, “Saya suka awak tapi mungkin terlalu awal, kan?”

Beruntung wife dia…Macam inilah bagus, suka terus kahwin bukan asyik couple je

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen menyifatkan Anis Sofea sangat beruntung kerana terus menjadi crush kepada penyanyi lelaki tersebut. Dalam pada itu, mereka turut memuji langkah diambil Haqiem untuk terus menghalalkan gadis idamannya daripada jadi tatapan lelaki lain.

Sumber:TikTok horio.d.o

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : https://www.dnq.pw/

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment