Tak Sangka, Ini Jumlah Harta Sajat Yang Dibida Oleh Seorang Lelaki

Sejak bermulanya lel0ngan as3t  usahawan kontr0versi, Nursajat atau nama sebenarnya Muhammad Sajjat Kamaruzzaman pada 10.30 pagi tadi, beberapa p3mbida telah hadir untuk mendapatkan barang-barang dari rumah yang beralamat di Kota Damansara itu.

Antara barang yang disit4 untuk lel0ngan ialah barangan dapur, barangan di ruang tamu dan set bilik tidur di tingkat atas banglo dua tingkat berkenaan.

Jadi, menerusi Harian Metro, seorang lelaki telah berjaya membida barangan yang disit5 dengan harga RM132,000. Setakat ini, pihak peguam masih menunggu pembid4 untuk membuat bayar4n sepenuhnya selepas proses lel0ngan selesai.

Selain itu, seorang wanita yang dipercayai turut mahu menyertai bidaan tidak dapat berbuat demikian kerana proses pendaftaran untuk bidaan telah ditutvp.

Dia yang dilihat mer4yu untuk masuk namun tetap tidak dibenarkan kerana proses bidaan sudah bermula.

Wanita dikenali sebagai Linda itu memaklumkan tertarik dengan dek0rasi rumah usahawan transgend3r tersebut selepas melihatnya di media sosial dan turut membawa RM5,000 sebagai syarat untuk menyertai  bidaan tersebut.

“Saya tidak kisah berapa nilai barangan itu asalkan dapat (bida). Saya bukanlah pengikutnya (Sajat) di media sosial tapi selalu nampak dek0rasi rumahnya melalui videonya yang tular.

“Tapi tiada rezeki saya untuk masuk walaupun sudah bawa deposit RM5,000 kerana dimaklumkan proses pendaftaran sudah ditutup,” katanya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber: Harian Metro (Raja Noraina Raja Rahim)

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment