Isteri Yonnyboii Dah Tak Bertudung, Tak Kisah Or4ng Meng4ta Sebab Muda Lagi

Baru sahaja melangsungkan perkahwinan, isteri Yonnyboii sudah tidak memakai tudung dan tidak kisah kec4man orang.

Dia telah berbincang dengan isterinya, Nik Nazira Narriman namun Yonnyboii menjelaskan bahawa isterinya memang tidak bertudung sebelum ini.

“Dia kalau berjalan dengan saya, ada kalanya dia nak melawa. Sebelum ini dia memang tak bertudung dan setakat ini dah setahun dia pakai tudung,” jelasnya pada wartawan Harian Metro.

“Saya dan dia masih muda lagi. Di media sosial memang dia bertudung. Kalau di luar, ada masanya dia bertudung dan tidak,” tambahnya lagi untuk menerangkan penampilan sebenar isterinya.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh (@niknazira)

Yonnyboii tidak pernah mem4ksa isterinya untuk berubah sebab dirinya juga seperti itu yang sering menukar imej dan warna rambutnya.

Dalam pertemuan dengan Harian Metro di acara Joox Top Music Awards, Nazira tidak mahu gambarnya diambil jurufoto kerana tidak mahu mendedahkan penampilan imejnya yang terkini. Pada acara tersebut, suaminya memenangi kategori Top 5 menerusi lagu Tak Sangka.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh (@yonnyboii)

Isterinya juga belum mempunyai niat untuk meletakkan gambar tidak bertudung itu di Instagram kerana belum masanya lagi.

Harap Nazira diberi hidayah semula untuk sentiasa istiqomah bertudung. Tapi lain pula cara Yonnyboii menyokong isterinya yang sudah tidak bertudung itu. Kalau suami tidak kisah, apa kita boleh buatkan?

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber:Cari

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment