Vir4l Pakai Jam Harga Sejuta, Sekali Tokti B0ngkar Siapa Yg Beri Jam Tersebut

Baru-baru ini, penampilan penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Nurhaliza di Minggu Fesyen Kuala Lumpur (KLFW) di ibu negara minggu lalu menjadi perhatian ramai.

Apa yang menjadi bualan hangat apabila penyanyi itu dilihat menggayakan seutas jam tangan mewah jenama Richard Mille yang dianggarkan bernilai lebih RM1 juta.

Menerusi temu bual bersama Melodi semalam, Siti berkata jam tersebut adalah hadiah daripada suaminya, Datuk K dan dia tidak tahu mengenai harga jam berkenaan.

“Jam itu adalah hadiah daripada suami saya dan saya tak pernah tanya pun. Bie (Datuk K) berapa harga ni dan sebagainya. Apa yang suami hadiah Alhamdulillah saya terima dan suami memang suka saya bergaya dan membeli koleksi-koleksi jam.

“So bagi saya tiada apa sangat, sebagai seorang isteri saya hargai dan pakai tak adalah nak ambil tahu berapa banyak berapa harga dan sebagainya,” katanya.

Sementara itu, ditanya mengenai beg tangan mewah yang dibelinya, Siti berkata pereka fesyen terkenal, Rizman yang membantu untuk padankan dengan baju yang digayakannya. Siti juga akui dia bukan seorang yang pandai shopping.

“Saya tak pandai matching-matching ni. Rizman yang tolong, dia cakap kak Siti beg ni tak sesuai apa semua. So dia kata ada satu beg yang cantik dan boleh matching sangat dengan baju kak Siti dan saya fikir dah lama tak berbelanja untuk diri saya.

“Kalau tanya suami saya pun, suami saya setuju saya bukan kaki shopping dan saya rasa dia beruntung dapat isteri seperti saya. Saya tak pandai shopping tapi saya hargailah suami memang suka melihat isteri dia tampil cantik dan bergaya,” katanya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber: Rotikaya

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment