“Berkat Kesabaran D0a Seorang Isteri…” Jasmin Hamid Seb4k Lihat Reaksi Bella

Berita kemenangan Aliff Aziz sebagai juara Gegar Vaganza musim ke-8 (GV8) malam tadi masih hangat diperkatakan, apatah lagi ini merupakan perjalanan baru buat Aliff untuk kembali aktif dalam arena seni tempatan.

Kapsyen Istimewa Buat Bella
Melihat kemeriahan malam tadi, video wajah Bella Astillah yang sebak dengan kemenangan suaminya itu mencvri tumpuan orang ramai termasuklah pelakon veteran tanah air, Jasmin Hamid.

Jasmin Hamid memuat naik video momen Bella Astillah men4ngis terharu tatkala mendengar suaminya dinobatkan sebagai juara Gegar Vaganza musim ke-8, bersama kapsyen istimewa untuk Bella di Instagram nya.

DOA isteri adalah MUSTAJAB..

TANGISAN GEMBIRA seorang isteri yang sentiasa menjadi pendorong pada seorang suami untuk terus maju dan berdiri tegak..

Walaupun satu ketika, ramai yang pandang hlna pada suaminya kerana kekhil4fan suaminya, namun beliau tidak pernah patah semangat dan sabar..

Tetap berikan peluang pada si suami untuk perbaiki diri dan perkahwinan mereka.. Ini lah ganjaran dari Allah di atas kesabaran, pengorbanan dan kesetiaannya terhadap suami tercinta..

REZEKI, JODOH dan AJAL M4UT adalah RAHSIA ALLAH.. Syukuri nikmatNYA.. ALHAMDULILLAH. Tahniah @iamaliffaziz dan @bellaastillah

ALLAH MAHA BAIK.. Hebat bukan?” Tulisnya
Netizen Sokong Kata-Kata Jasmin Hamid
Melihat muat naik pelakon veteran tersebut di Instagram menarik perhatian ramai, dan rata-ratanya memberi komen setuju dan menyokong apa yang dikatakan oleh Jasmin Hamid istimewa buat Bella di media sosial.

Mana tldaknya wanita berhati cekal ini lah yang banyak berk0rban dan sanggup memberi peluang kedua buat Aliff untuk berubah menjadi insan yang berjaya pada hari ini.

“Alhamdulillah.. Tahniah doa dan berkat kesabaran seorang isteri”

“Syukur alhamdulillah saya pun suka Aliff menang, berkat kesabaran Bella. Aliff pun banyak berubah, tengok dia sujud syukur tu buat saya sebak je”

“Ya… Setiap orang berhak dapat peluang ke 2.. Dia memang wanita yang kuat…”

“Kata-kata yang bagus! Syukur Alhamdulillah, tahniah @iamaliffaziz” komen mereka
Kejayaan Aliff Aziz dinobat sebagai juara Gegar Vaganza musim ke-8 membuatkan orang ramai tidak sabar menanti buah tangan anak jati Singapura ini akan datang

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber  : Murai   via isu viral

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment