“K0takan J4nji,” Carl Samsudin T4mpil Bersemvka Minta Maaf Dengan Pakcik Hadi

Video seorang usahawan dan juga influencer, Carl Samsudin yang didakwa meninggikan suara kepada seorang lelaki warga emas telah tular sejak semalam.

Selepas teruk dihentam di media sosial, usahawan tersebut telah tampil di Instagramnya dengan membuat permohonan maaf pada awal pagi tadi dengan mengakui kesilapannya.

Minta maaf di IG

Dia juga memaklumkan salah faham yang berlaku dan berjanji akan segera bertemu dengan pakcik tersebut bagi meminta maaf diatas tindakan tular berkenaan.

Terus tampil bersemuka

Bagi menepati janji yang telah dibuat, Carl Samsudin memuat naik gambar dan video pertemuan dengan warga emas terbabit yang dikenali sebagai Pakcik Hadi di IG story.

Dia menulis kapsyen ringkas dengan meminta maaf kepada pakcik Hadi sambil gambarnya duduk mencangkung memandang warga emas berkenaan.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh THE PRESIDENT 🎩 (@carlsamsudin)

Selain itu, Carl Samsudin turut mengucapkan terima kasih kepada Pengerusi Persatuan Pengguna Semboyan 1 Malaysia, Yusuf Azmi yang sama-sama ada di dalam pertemuan tersebut.

VIDEO:

Terdahulu, video yang menunjukkan Carl memanggil pakcik tersebut ke hadapan dan bercakap kuat menggunakan mikrofon telah mengundang rasa bengang netizen.

Mana tidaknya, tindakan usahawan tersebut membuatkan warga emas terbabit seakan tidak berkutik dan hanya memegang meja apabila ditanyakan perihal masa mudanya dahulu.

Walau bagaimanapun, suami kepada pengasas butik wanita terkenal itu telah menjelaskan hal tersebut di Instagramnya dan membuat permohonan maaf kepada semua pihak yang terasa dengan tindakannya itu

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber:Instagram Carl Samsudin

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

 

Leave a Comment