“Jangan Berubah Hati Dan Sayang…Awak Yang Terbaik”Kamal Buat Uqasha Senrose Menangls

Pengumuman tentang penyatuan pasangan selebriti ini tempoh hari begitu mengejutkan ramai. Mana tidaknya, Uqasha Senrose dan juga Kamal Adli rupa-rupanya sudah pun bernikah sebulan yang lalu dalam satu majlis tertutup dihadiri lebih kurang 100 orang tetamu di Janda Baik.

Terpaksa rahsiakan tentang majlis sebab dah terikat perjanjian bersama satu stesen TV

Menerusi portal mStar, berita tentang perkahwinan mereka terpaksa disembunyikan kerana sudah terikat dengan penyiaran eksklusif bersama satu stesen TV. Terdahulu, pasangan ini sempat beberapa kali menukar tarikh majlis kerana masih terikat dengan aturan SOP menyebabkan segalanya menjadi terbatas.

Jangan berubah hati & sayang…Awak yang terbaik, saya akan jaga awak sampai akhir hayat

Terbaru dalam satu posting di Instagram, mereka telah memuat naik satu sedutan rakaman dalam satu rancangan khas ‘Dari Dua Hati’. Dalam tayangan itu, masing-masing dilihat duduk berhadapan dan meluahkan isi hati. Walau bagaimanapun, Uqasha tiba-tiba sahaja menangis tatkala Kamal berjanji akan menjaga isterinya itu dan juga keluarga sehingga akhir hayat.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh UQASHA SENROSE (@uqashasenrose2)

Memang ada soul tengok korang berlakon masa layan Setelah Terlafaznya Akad..Part last buat sebak

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen tumpang gembira melihat kebahagiaan yang dikecapi pasangan tersebut. Dalam pada itu, mereka turut sama sebak ketika mendengar ucapan ikhlas daripada Kamal untuk isterinya tersebut.

Sumber:Instagram Uqasha Senrose & Portal mStar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment