Anak Sulung Genap 7 Tahun, Ini Luah Kata-Kata Almy Nadia

Pelakon, Datin Almy Nadia menitipkan ucapan istimewa bersempena ulang tahun kelahiran anak pertamanya, Nur Afrina Arianna yang kini genap 7 tahun.

Isteri kepada pelakon terkenal Datuk Fizz Fairuz itu berkongsi titipan kata menerusi satu entri yang dimuat naik di akaun Instagram miliknya.

“Assalammualaikim good morning semua. Dear my twin nur afrina arianna Selamat hari jadi wahai anak mama, kejap ja rasanya dah 7 tahun,” tulisnya.

Serentak dengan itu, ibu kepada empat orang cahaya mata ini mendoakan agar puteri sulungnya itu dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki selalu.

Tambahnya lagi, dia berharap Arianna atau lebih mesra dengan panggilan Nana itu menjadi seorang anak yang solehah dan kakak yang baik kepada adik-adiknya.

“kakak nnt besar baca tau, mama sayang kakak sangat2 tau, mama sentiasa doakan kakak panjang umur,sentiasa dimurahkan rezeki.

“Menjadi anak yang solehah buat mama n papa dan menjadi kakak yang baik, menjadi contoh yang sempurna buat adik2 dan semua. Happy birthday nana mama very love u @fizzfairuzofficial,” tulisnya lagi.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh FizzAlmy (@almynadiaofficial)

Sekadar informasi, Almy dan Fizz telah mendirikan rumah tangga bersama pada 26 April 2014.

Hasil perkongsian hidup, pasangan ini turut dikurniakan tiga orang cahaya mata yang lain bernama Nurr Afrina Aurora, 6, Nur Afrina Ayra, 4 dan Nur Afrina Aisyah yang baru sahaja dilahirkan pada Disember lalu.

Di samping, mereka juga turut memiliki seorang anak angkat, Nur Afrina Darwisyah, 11.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : mediahiburan

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment