“Lah sory aku ingat…”- Kongsi Video TikTok, Yusuf Bahrin Jadi Bualan. Sekali Nma Artis Ini Yg Naik

Pasangan selebriti, penyanyi Zizi Kirana dan pelakon Yusuf Bahrin pada September lalu telah selamat mendirikan rumah tangga mereka selepas tidak ke.coh mengenai kisah cinta malah terus mengumumkan berita pernikahan.

Perkara itu mengundang peminat bertambah suka mengikuti perkembangan kedua-dua selebriti terbabit dan kelihatannya terbaru, pasangan ini meluangkan masa bersama.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh KIRANA (@zizi_kirana)

Ternyata Zizi Kirana dan Yusuf Bahrin tular pula di aplikasi TikTok selepas peminat dihiburkan dengan satu rakaman video yang memaparkan gelagat sweet pasangan bagai pinang dibelah dua itu bersama.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh KIRANA (@zizi_kirana)

Dalam pada itu, selain viral di TikTok kapsyen yang ditulis juga mencuit hati warganet kerana difahamkan Zizi Kirana diajarkan oleh anak buah untuk menghasilkan video trend di TikTok yang memaparkan fotonya bersama Yusuf Bahrin.

Lalunya gelagat mereka juga mencuit hati warganet dengan lebih 25 ribu tanda suka diberikan kepada pasangan ini serta tidak sampai satu hari dimuat naik, lebih 200,000 kali video terbabit ditonton ramai.

VIDEO:

Walau bagaimanapun, menerusi ruang komen perkongsian di TikTok itu membuatkan peminat mereka ada yang tersalah sangka Yusuf Bahrin merupakan Aeril Zafrel kerana wajah seiras mereka manakala Zizi Kirana pula dikatakan seperti Wawa Zainal.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh AERIL ZAFREL (@aeril_zafrel)

“Suami dia sekali tengok ada iras Aeril Zafrel…”

YusufIMG_20211203_125515

“Aku ingat Aeril dan Wawa…”

IMG_20211203_125535

“Ingatkan Wawa Zainal…”

IMG_20211203_125541Yusuf

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber: HCL

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment