‘Berjuang Hidup Untuk Jumpa Semula’- Pertemuan Kucing Dan Tuannya Selepas B4njir Buat Netizen Sed1h

Baru-baru ini, benc4na b4njir yang berlaku secara tiba-tiba telah melanda di beberapa negeri dan haiwan pelih4raan yang dipelih4ra terpaksa menyelamatkan d1ri mereka apabila tuan mereka tidak dapat menyelamatkan serta membawa mereka ke tempat selamat disebabkan banyak faktor.

Terbaharu, sebuah video tular di media sosial memaparkan seorang pak cik yang bertemu semula dengan kucing pelih4raannya selepas 5 hari terpisah ketika b4njir. Menerusi perkongsian pengguna Facebook Aziah Lia, kucing bapanya dijumpai dalam keadaan selamat apabila sempat berlindung di atas siling rumah.

Akan tetapi, kucing tersebut ditemui lemah kerana tidak makan ketika b4njir menenggelamkan kediaman. Dapat dilihat menerusi video itu, pak cik itu men4ngis sambil memeluk kucingnya lalu segera mencari makanan untuk kucingnya kerana kelihatan tidak berdaya.

Difahamkan, mereka telah membawa kucing yang berusia 18 tahun itu ke klinik haiwan untuk diberikan raw4tan kerana keadaannya sangat lemah tetapi kemudian kucing itu telah m4ti dipangkuan pak cik tersebut. Video itu telah mendapat perhatian orang ramai terutama sekali pencinta haiwan dan rata-rata netizen tidak dapat menahan rasa sed1h melihat video itu.

Malah, para netizen turut berasa terharu kerana kucing itu berjuang hidup untuk berjumpa tuannya buat kali terakhir. Tidak hanya itu, rata-rata netizen fahami perasaan tuan kucing itu kerana kucing pelih4raan sudah seperti keluarga send1ri.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : thevocket

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment