Aisha Retno Nyanyikan Lagu Arw4h Siti Sarah, Tokti Dan Ajai Tak Dapat Tahan Seb4k

Persembahan saIah seorang peserta Big Stage musim keempat (BS4), Aisha Retno mendendangkan lagu Kesetiaan milik Allahyarhm Siti Sarah mengundang seb4k ramai termasuk para juri.

Dibuai em0si dan terkenang kepada sahabat baiknya, itu yang dirasai penyanyi popular, Datuk Seri Siti Nurhaliza yang turut menitiskan air mata ketika menonton persembahan Aisha.

“Saya teringat pada arw4h, itu saja,” katanya dengan nada sebak.

Selain Siti, seorang lagi juri iaitu Ajai turut kelihatan seb4k dan memohon para penonton menitipkan doa untuk Allahyarhm.

“Sudah kebetulan mendengar lagu arwh, marilah kita sedekahkan al-Fatihah untuknya,” katanya.

VIDEO:

Hasil tinjauan, rata-rata netizen turut mengakui menitiskan air mata sebaik sahaja lagu Kesetiaan didendangkan oleh Aishah.

Kebanyakan mereka memuji Aisha kerana berjaya membuat penonton terbuai dengan emosi disamping mempersembahkan kehebatan vokalnya.

VIDEO: 

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh Astro Gempak (@astrogempak)

Selain itu, terdapat segelintir netizen yang tidak dapat menahan seb4k bukan kerana nyanyian Aisha tetapi disebabkan emosi Siti.

“Nyanyian Aisha Retno buat mengalirkan air mata,” ciap seorang pengguna Twitter.

“Sedih menonton Aisha, tidak. Sedih melihat Siti, ya,” komen seorang lagi netizen.

Pada konsert ketiga BS4, Lia Aziz diumumkan sebagai peserta kedua tersingkir selepas Iqbal Zulkefli.

Untuk rekod, Siti Sarah disahkan menlnggal dunia selepas lima hari bert4rung nyawa melawan C0vid-19 di Hospital Canselor Tuanku Muhriz (HCTM), Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) pada 9 Ogos tahun lalu.- KOSMO! ONLINE

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber: Tiktok memes.puaka

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment