Mngadu Asylk Diktuk Psal Shuib, Lihat Reaksi Dato Vlda Bila Nabil Naslhat Tntang Keimnan

Sebelum ini, pelawak Shuib telah memberi respon berkenaan kenyataan j.utawan k.osmetik, Datuk Seri Vida yang mengakui dia mempunyai ciri-ciri lelaki idamannya.

Menurut Shuib, tidak mungkin dia dan Datuk Seri Vida atau DSV akan bercinta namun akui selesa berkawan denganya atas urusan bisnes makanan diusahakan bersama ketika ini.

Kami sama-sama berkolaborasi menjalankan perniagaan Unagi. Jadi tak mungkinlah saya akan bercinta dengannya.

Ambil maklum tentang respon dari Shuib, DSV berlapang dada apabila hasrat ingin berjodohan bapa kepada 4 orang anak itu seakan-akan dit0lak.

Kata DSV, dia tidak kisah jika hasratnya mahu menggantikan kedudukan Allahyarham Siti Sarah sebagai isteri dan anak-anak kepada Shuib tidak kesampaian.

Tidak mengapa, kita move 0n sahajalah. Kalau Shuib tak nak berjodohan dengan saya dah sah-sah, saya pun tak nak juga.

Dia bagaimanapun mendoakan yang terbaik buat Shuib sekeluarga agar bertemu pengganti yang sesuai bagi mengisi posisi isteri dan anak-anaknya.

Jelasnya lagi, meskipun tidak berjodohan mereka tetap akan menjaga hubungan baik yang telah terjalin memandangkan bisnes tersebut diusahakan bersama.

Malah menurutnya, dia berharap hubungan sebagai kawan tidak menjadi keruh hanya disebabkan oleh i.su ini apatah lagi dia mengenali Shuib dengan rapat.

Saya dengan Shuib memang tiada m.asalah. Saya menghormati hasrat dan keputusannya dan sebagai seorang wanita, saya tetap meneruskan kehidupan seperti biasa.

DSV turut berkata meskipun tiada insan bergelar suami di dalam hidupnya, dia tetap boleh melakukan dan mencapai banyak perkara.

Nabil Beri Nasihat Pada Dato Vida

Antara Reaksi Orang Ramai

Assalamualaikum selamat petang saya sokong peratus terbaik Dato’seri Vida sekeluarga bersama Nabil sekeluarga moga panjang umur murah rezeki gembira selalu bersama orang yang tersayang dan dipermudahkan segala urusan dunia akhirat diberi kesabaran ketenangan jiwa m.ental fizikal kena kuat menempuh c.abaran dan rintangan pedulikan apa orang kata bersemangat kekuatan, berdoa kepada Allah SWT, kami suami isteri peminat setia Dato’seri Vida sekeluarga, teruskan perjuangan membantu orang kes.usahan.

Cari yg setaro laah dato, sama umur, sekufu dato oiii ustaz2 kaya ramai tu dato.

Udah2 ler dato..jgn nampak kn sangat..ape alasan pun nmpak d.esperate pulak..tkya trkejar2..Caya pada aturan ALLAH..sampai masa ade lah jodoh tu tkya cari cinta cara camtu tkkn kekal.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Kredit : BN/FB/OM   via online malaya

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment