“Maybe Dia Nak Ketenangan” – Main Buaian Dalam Hujan, Netizen Simpati Lihat Wanita Ini

Semua orang pasti tidak terlepas dengan dugaan dan cabaran dalam kehidupan

Ramai yang menggunakan cara masing-masing untuk menenangkan diri bagi mengawal emosi. Sebab itulah pentingnya ‘me time’.

Baru-baru ini, tular sebuah video di TikTok yang memaparkan seorang wanita bermain buaian dalam hujan seorang diri telah menarik perhatian ramai.

Lihat video penuh itu di bawah:

@mieykicapxgaming Allahu😩semoga akak dipermudahkan segala ujian dri Allah S.W.T akak🤲bertabah dan redha ya akak amin doakan akak ni baik2 saja yaaa..😔 #fyp@ngahfarm ♬ original sound – MieyKicap Xgaming

Main buaian seorang diri masa tengah hujan

Menerusi akaun tersebut, seorang pengguna TikTok @mieykicapxgaming berkongsi video memaparkan seorang wanita sedang bermain buaian seorang diri.

Allahu semoga akak dipermudahkan segala ujian dri Allah S.W.T akak bertabah dan redha ya akak amin doakan akak ni baikbaik saja ya,” tulisnya.

Apa yang lebih menarik perhatian adalah wanita itu dilihat bermain buaian itu di dalam hujan seolah-olah sedang menenangkan dirinya

“Bila keadaan tengah stres, bestnya dapat lepas pendam segala-galanya dekat pantai” – Netizen

Dalam pada itu, tinjauan di ruangan komen mendapati rata-rata netizen turut memberikan pelbagai reaksi dan pandangan mereka mengenainya.

Ketika artikel ini ditulis, video berkenaan telah meraih 295.9K views, 23.6K likes dan 1443 comments di TikTok.

Berikut di bawah adalah antara komen daripada netizen di TikTok:

Kadangkala me time itu sangat penting bagi kesihatan mental kita untuk menenangkan diri.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber:Says

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

 

Leave a Comment