lqbal Membawa Diri ke Indonesia, Terus temui Rossa. Ramai Mendoakan lqbal bertemu jodoh disana

PETALING JAYA – Penyanyi terkenal Indonesia, Datuk Rossa menjadi individu pertama yang ditemui usahawan kontroversi yang kini bergelar penyanyi, Ahmad Iqbal selepas mengambil keputusan untuk lari seketika ke negara republik tersebut.

Menerusi satu hantaran yang dimuat naik Iqbal atau nama lengkapnya Ahmad Iqbal Zulkefli dalam Instagram miliknya, jejaka berusia 27 tahun itu berkongsi sekeping fotonya bersama diva kesayangan Indonesia terbabit.

“Hari ini. Orang pertama yang sama temui di Indonesia, Rossa. Moga ada kebaikan. Mohon doa dan kata-kata yang baik sahaja ya. Ada mahu ucapkan disini?” tulis Iqbal.

Difahamkan, Iqbal bertemu dengan Rossa ketika majlis pratonton filem berjudul Love Knots berdasarkan baju yang dipakai penyanyi itu ketika bergambar dengan Iqbal, sama seperti persalinan yang dikenakan sewaktu majlis tersebut sebagaimana dikongsikan dalam InstaStory miliknya.

Menjengah dalam ruangan komen, rata-rata pengikut Instagram turut berkongsi keterujaan apabila Iqbal dapat bertemu dan bergambar bersama pelantun lagu Pudar itu.

Malah, ada juga komen-komen nkal yang ditinggalkan pengikutnya apabila mendakwa Iqbal telah bertemu dengan bakal jodohnya iaitu Rossa.

“Wah! Semoga berjodoh,” kata salah seorang pengikutnya.

“Semoga Iqbal berjodoh dengan orang di sana (Rossa),” komen seorang lagi pengikutnya.

Terdahulu, Iqbal akhirnya ‘men1ngg4lkan’ Malaysia apabila telah berangkat ke Jakarta, Indonesia, kelmarin.

Iqbal berkata, dia membawa diri dan akan tinggal di negara seberang atas alasan mencari ketenangan selain urusan kerja.

Bukan itu sahaja, Iqbal juga merancang mencari sebuah kediaman untuk dibeli di Jakarta sebagai rumah persinggahan dengan harga tldak melebihi AS$1 juta (RM4.24 juta). – K! ONLINE

Sumber : Kosmo

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : /transformasi.pw

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment