Terjumpa Nota Lukisan Lama Arw4h Anak, Nora Ariffin Sed1h Teringat Pesanan Alif Johan

Tidak dinafikan, bukan satu perkara mudah apabila terpaksa berplsah dengan anak buat selama-lamanya dan itulah yang dilalui penyanyi, Datuk Nora Ariffin.

Baru-baru ini, Nora atau nama lengkapnya Wan Norafizah Wan Ariffin terjumpa lukisan lama yang dilakar arw4h anak lelakinya, Alif Johan.

Menurut Nora, lukisan bersama kata pesanan tersebut dihasilkan buat titipan adik perempuannya, Putri Nur Dahlia ketika di zaman kanak-kanak.

Di samping berkongsi cerita itu bersama para pengikut di laman media sosial Instagram miliknya, penyanyi yang sinonim dengan lagu Di Persimpangan Dilema ini turut mendoakan arw4h.

“Luluh hati seorang ibu terjumpa nota lukisan pesanan lama yang dilukis oleh arw4h Alif Johan kepada Putri.

“Kasih sayang adik beradik tak akan putus. Moga anakanda Alif ditempatkan bersama orang yang soleh. Miss you Alif,” tulisnya menerusi entri berkenaan.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh DATUK NORA ARIFFIN (@itsnoraariffin)

Sebagai informasi, Allahyarham Alif atau nama sebenarnya Muhammad Syakir Alif Johan telah disahkan men1ngg4l dvnia selepas menghembvskan n4fas terakhir pada 14 Disember 2019.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : MH

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment