Luna Maya Mahu Bercinta Semula Dengan Ariel NOAH

Luna Maya mendedahkan dia kemungkinan boleh kembali ke pelukan bekas kekasihnya. Perkara ini diungkap ketika wanita cantik ini berbual dengan Venna Melinda. Jika Ariel NOAH jodohnya, dia juga mengakui akan menerimanya.

“Saya tidak pernah mengetahui jodoh saya. Saya tidak pernah mahu mengatakan tidak. Mustahil,” kata Luna Maya yang dipetik dari saluran YouTube Venna Mel

Beberapa ketika dahulu, Luna telah mengakui bahawa adalah mustahil untuk kembali kepada Ariel. Bagaimanapun, Luna mengakui kenyataan itu terungkap kerana dia berem0si.

“Mungkin saya pernah cakap, saya tak pernah nak bersama Ariel lagi, mungkin masa tu saya tengah m4rah,” jelas Luna.

Bagi Luna, masa lalu harus menjadi pengajaran untuk masa kini. Dia juga mend4kwa telah berdamai dengan hatinya dan juga dengan Ariel.

“Jadi saya m4rah dia, berdend4m dalam hati, saya fikir itu peny4kit hati yang saya tidak mahu bawa. Saya harus tinggalkan itu semua, berbaik dengan d1ri send1ri, berbaik dengan dia,” jelas Luna.

Luna dan Ariel tidak lagi rapat dan telah menjalani kehidupan mereka send1ri. Kedua-duanya bersetuju untuk menjalinkan hubungan baik walaupun sudah tidak bersama.

“Kita belum lagi ada gerakan itu (kembali dekat),” akh1ri Luna Maya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber :Murai my

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment