Mawar Akui Kini Sedang Mengenali Hati Seseorang

Mawar Karim iaitu bekas isteri kepada Fizo Omar dikatakan sedang mengenali hati budi seseorang ketika ini. Sering diajukan soalan mengenai jodoh selepas Fizo Omar juga bertemu jodoh pada akhir tahun lepas.

Pun begitu, sambil berkongsi mengenai perkembangannya yang terkini, Mawar kata seseorang yang dimaksudkan itu hanyalah dari golongan biasa sahaja bukanlah selebriti atau VIP seperti yang diperkatakan.

Turut menjelaskan, selepas berceral dengan Fizo, dia tidak ada berhubung dengan bekas suaminya itu selain hal berkaitan anak mereka iaitu Wan Maryam. Namun, dia berkata sebelum Fizo

mendirikan rumah tangga, bekas suaminya itu ada memberitahu sedang mengenali seseorang lantaran itu Mawar mengucapkan kepadanya selamat maju jaya.

Terdahulu, Mawar pernah mengeluarkan kenyataan kepada bakal isteri baharu Fizo supaya tidak menggunakan panggilan ‘mummy’ atau ‘mama’ kerana ia adalah khas untuk dirinya.

“Kepada siapa pun bakal ibu baru Maryam, yang pasti, jangan panggil ‘mummy’ atau ‘mama’ sebab panggilan itu khas buat Kak Mawar. Bukan apa, biarlah panggilan itu buat anakanda Maryam

seorang sebab dia begitu istimewa,” katanya.

Mawar dan Fizo berkahwin pada November 2013 namun berceral pada Julai 2019. Pasangan itu dikurniakan cahaya mata, Wan Maryam kini berusia empat tahun. Fizo kini sudah mendirikan rumah tangga bersama Fazeera Nazri.

Pelakon Fizo Omar menjelaskan punca perceralannya dengan bekas isteri, Mawar Karim tidak mempunyai sebarang kaitan dengan perbalahan, sebaliknya hanya membabitkan kelemahan yang datang daripada diri masing-masing.

Sekalipun sudah tidak lagi sebumbung, Fizo melihat keruntuhan rumah tangga itu sebagai permulaan baharu kepada tang­­gungjawab yang bakal dipikul mereka berdua sebagai ibu bapa tanpa gelaran ‘suami isteri’ terhadap cahaya mata tunggal bernama Wan Maryam

“Pada saya peristiwa ini bukanlah satu pengakhiran, malah ianya adalah satu permulaan fasa baru dalam hidup kami, sebagai ‘CO-PARENT’ dan sahabat baik.

“Tiada perbalahan di antara kami. Punca dan sebab yang berlaku ini adalah kerana kelemahan dan kekurangan kami sendiri.

“Semoga dengan takdir ini kami akan memperbaiki kekurangan masing-masing untuk menjadi insan yang lebih baik kelak,” tulisnya.

Bekas peserta Hero Remaja itu membuat kenyataan menerusi laman sosial Instagram,  mengucap penghargaan kepada semua pihak, selain menitip doa yang terbaik buat Mawar sekeluarga.

Semalam, Fizo menceralkan bekas isteri yang juga usahawan tudung itu dengan talak satu di Mahkamah Rendah Syariah Hulu Langat, Seksyen 9, Bandar Baru Bangi.

Pasangan itu mendirikan rumah tangga pada tahun 2013 dan hasil perkongsian hidup dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Wan Maryam.

Perg0lakan perkahwinan mereka mula dihidu media apabila Fizo tidak lagi menyambut Aidilfitri bersama isteri seperti lazimnya tahun-tahun lalu.

Sumber: Youtube TV3 Malaysia

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber :printlyrics.net

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment