[VIDEO]“Ingat Nak Iib4s” Bawa Tali Pinggang Nak Mar4h Anak, Rupanya Jadi ‘UI4r’ Buat Warganet Terhibur

Menjadi seorang yang bergeIar ayah bukanlah satu perkara yang mudah seperti yang disangkakan.

Selain merupakan ketua keluarga yang mempunyai tanggungjawab yang besar dalam menjaga kestabilan keluarga, ayah juga merupakan pelindung buat anak-anaknya.

Bukan itu sahaja, malah dia mempunyai caranya tersend1ri untuk mendidik anak-anak supaya menjadi insan yang berguna kelak.

Tegas seorang ayah ni bukan ‘biasa-biasa’, namun sekali keluar ‘punchline’ dia, sekali dengan isteri berguling gelak!

Sama juga dengan kisah yang tuIar baru-baru ini di mana seorang ayah dilihat ingin meIibas anak dengan tali pinggang tetapi bertukar menjadi ins!den kelakar telah menarik tumpuan ramai.

Menerusi sebuah video yang dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok @fina_nor_erna, memaparkan seorang ayah yang sedang mem4rahi anaknya di ruang tamu.

BOLEH TONTON VIDEO DI BAWAH

Dengan memegang tali pinggang, si ayah kelihatan begitu serius dengan muka ketatnya seolah-olah ingin meIibas anaknya namun sebenarnya itu hanya menak0tkan mereka saja.

Oleh kerana tak0t, anaknya berlari ke arah sofa dengan menangis sambil menutup mukanya kerana risau diIibas si ayah.

Namun siapa sangka, tiba-tiba ayahnya dilihat membuat persembahan menggunakan tali pinggang yang dipegang. Dia berlakon seperti uIar untuk memujuk anaknya yang sedang menangis itu.

Takk sebenarnya aku pun tak sangka lawak dia tu” katanya di ruangan kapsyen.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata warganet terhibur dengan gelagat ayahnya yang ‘sakan’ menyakat anak-anak. Dalam masa yang sama, para warganet juga turut berdekah dengan reaksi anaknya yang terbaring di sofa seperti dalam ‘drama’.

Berikut merupakan komen daripada warganet:

“Dram4tic giIa budak tu sampai berguling kat sofa”

“Disebalik kem4rahan seorang ayah ada juga gelak tawanya”

“Aduhhh aku ingat dia nk Iibas kt anak dia”

“Plot twist terbaik”

VIDEO:

Ketika ini, video tersebut telah meraih 3.4M tontonan, 306.7K tanda suka, 3923 komen dan 3683 perk0ngsian di TikTok. – Sumber & video dipetik dari Yoy Network, TikTok 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment