Neelofa Kenang Balik, Cerita Proses Bers4lin Muhammad Bilal

Selebriti terkenal, Noor Neelofa hari ini berkongsi pengalaman bers4lin anak sulungnya, Muhammad Bilal pada 29 Januari lalu.

Menurut Neelofa, dia pada awalnya seakan-akan tidak percaya saklt yang dialami sebagai k0ntraksi proses melahirkan permata hatinya itu.

“Masa ni macam tak percaya and tak boleh digest, betul ke saklt nak beranak ni sebab macam leblih kurang period paln je… (segugutku sangat ekstrem ya setiap bulan).

“Haris balik kerja malam tu, terus dia cakap jom kita pergi hospital and i was like… yeke sayang? Kot-kot f4lse alarm. So i started to record setiap kali saklt,” jelasnya.

Perkara tersebut dikongsikan usahawan berjaya ini menerusi beberapa paparan di Insta Storeis.

Dalam pada itu, isteri kepada pendakwah bebas, Haris Ismail ini turut menambah dia mengalami tempoh k0ntraksi selama beberapa jam sebelum proses bers4lin dipermudahkan.

“Teman suami makan breakfast, masa ni dah lebih lapan jam layan c0ntraction dan enam jam kemudian, jam 3.44 petang Allah mudahkan segalanya. Bilal dilahirkan dengan selamat,” tulisnya.

Menerusi paparan seterusnya, Neelofa memberikan dedikasi buat suami yang setia berada di sampingnya.

“Sentiasa ada di sisi, terima kasih suamiku. Walaupun mencabar the first five days di hospital, tapi tu antara hari/momen terindah bersama suami sepanjang berkahwin,” tulisnya lagi.

Malah Neelofa menjelaskan sekitar jam 1 pagi 29 Januari, dia sudah pun berada di bilik bers4lin.

“So by 1 am i dah terbaring di labour room… masih clueless ‘betulke dah nak beranak ni’. Pak Ustad (Haris) buat solat sikit sambil tunggu doktor. Masa ni sampai-sampai dah 2cm,” terang Neelofa.

Untuk rekod, Neelofa dan Haris selamat bernikah di sebuah hotel terkemuka di ibu negara pada 27 Mac tahun lalu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : MH

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment