Netizen Tvduh Nafiez Zaidi, Kek4sih Tinggal Sebilik Di Pulau Perhentian

Baru-baru ini, laporan memberitahu pelakon Fify Azmi dan Nafiez Zaidi antara pelancong yang terper4ngkap di Pulau Perhentian, Besut, Terengganu selepas memasuki tempat peranginan itu sejak 24 Februari lalu berikutan ombak kuat.

Bagaimanapun, ada netizen menvduh mereka melakukan perkara tidak elok apabila berkunjung ke pulau itu. Menurut, Nafiez berkata dia sudah menjangkakan kec4man tersebut apabila ada yang menvduh mereka tinggal sebilik.

“Ditambah kami adalah pasangan kekasih dan ia makin menguatkan d4kwaan itu. Bagaimanapun, kami ke sana atas undangan kerja dan bukannya suka-suka.

“Betul, perkara ini akan timbulkan fitn4h apabila kami buat hantaran begitu di media sosial. Namun, kami cuma nak kongsi keadaan sebenar yang berlaku ketika di sana,” katanya.

Kata Nafiez lagi, netizen boleh menvduh apa sahaja kerana mereka tidak nampak apa yang berlaku di sana. Ujarnya, mereka tidak melakukan sesuatu di luar batas seperti yang did4kwa.

“Tak hairanlah mereka akan tudvh kami buat benda tak elok. Alhamdulillah, kami jaga kelakuan dan jaga batasan sebagai umat Islam. Lagipun ia bukan di luar negara. Semua yang bekerja di resort itu adalah orang Islam. Takkanlah kami nak pergi duduk berdua-duaan begitu.

“Kami pun datang dalam bot yang sama dengan keluarga Melayu dan mereka pun kenal kami. Biarlah netizen nak cakap apapun. Yang penting hanya kami berdua tahu perkara sebenar. Keluarga kami pun tahu kami ada di sana,” katanya.

Sementara itu, Nafiez memaklumkan mereka berjaya berjaya keluar dari pulau itu pada jam 10 pagi kelmarin dengan bot yang disediakan.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh fifyazmi (@fifyazmi)

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber:Rotikaya   via sinar viral press

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment