Takziah! Ozlyn Wati Kngsi Berita Dvka, Baru Kehilangan Insan Tersayang Dalam Hidupnya

Pelakon Ozlyn Wati berkongsi berita dvka mengenai pemergian ibu tercinta, Rozidah Jumari, menerusi laman sosial Instagram (IG)nya pada Selasa.

Menerusi hantaran tersebut Ozlyn turut berkongsi foto kenangan dia dan ibu bersama keluarga yang dirakam pada awal Ramadan lalu.

“Kepada yang mengenali ibunda kami, Rozidah binti Jumari…Beliau telah pun kembali ke Rahmatullah dan semoga meningg4lnya khusnul khatimah

“Jika ada sesiapa yang pernah terasa hati dengan beliau harap ampunkan d0sa-d0sa ibunda kami, jika ada yang berhutang dengan ibunda, kami percaya telah dihalalkan kerana itu adalah sifat beliau, tetapi jika ibunda kami ada terhutang pada kalian sila hubungi kami..

“Dan yang pasti gambar bahagia itu diambil pada awal Ramadhan tahun ni sebelum PKP dan pasti bukan gambar terakhir ibunda berjemaah dengan kami,” katanya.

Bagaimanapun Ozlyn yang juga isteri kepada pelawak, pelakon dan penyampai radio Johan itu berkata, mereka sekeluarga redha dengan pemergian ibu.

“Ya Allah, kami redha atas pemergian ibunda tercinta dan tempatkanlah beliau di sisi hambamu yang beriman..

Terima kasih pada semua yang tak henti-henti call text doakan ada yang tak kenal pun.. Yang DM tak henti-henti doakan untuk ibunda kami, SubhanAllah

Alhamdulillah AllahuAkbar. Hanya Allah yang mampu membalas jasa kalian,” katanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Johan & Ozlynn (@jozlynnhanania)

Sementara itu di ruangan komen, ramai rakan selebriti mendoakan kesejahteraan Allahyarhamah dan mengucapkan takziah kepada Ozlyn dan Johan.

Rata-rata yang mengenali Rozidah turut berkongsi tentang kebaikan dan sikap pemurah serta suka bersedekah Allahyarhamah yang lebih mesra dipanggil Mak itu.

Mereka turut berharap Ozlyn dan Johan tabah menghadapi dugaan pada waktu sukar ini.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment