Ozlynn kongsi perbualan dengan anak, ded4h Johan selalu kunci jam untuk kejvt Ariq solat subuh

Umum mengetahui, anak sulung Johan dan Ozlynn iaitu Ariq telah selamat berangkat ke luar negara bagi menyambung pengajian dipercayai dalam bidang perubatan di Dublin, Ireland.

Seperti ibu yang lain, Ozlynn atau nama sebenarnya Rozlinawaty Ismail mula meluahkan rasa rindu terhadap anaknya itu.

Baru-baru ini menerusi laman instagram miliknya, Ozlynn ada memuat naik beberapa gambar ‘screenshot‘ perbualan dengan anak lelakinya itu, yang membuatkan rata-rata netizen yang membacanya turut seb4k.

“Rindu.. tiap hari dia text mama papa.. dia cakap ramai kawan dengan ramai family lain sangat rasa.. awal-awal rasa best giler bila ada ramai kawan.. tapi rasa tu kejap je.. tak lama.. kadang dia terjaga dia call.. haaa drama anak branak pon bermula,” katanya di ruangan kapsyen.

Tambah Ozlynn, suaminya iaitu Johan juga selalu ris4u dan sentiasa memikirkan anak sulung mereka, sehingga sanggup kunci jam semata-mata untuk mengejutkan Ariq bangun solat subuh.

View this post on Instagram

A post shared by Johan & Ozlynn (@jozlynnhanania)



“Ingat mama je selalu risau dan fikir anak…baru tau papa dia pon sama.. ghupenya selalu text dan video call anak.. siap ada alarm kejut anak subuh.. kita pon pelik 3 petang alarm dia bunyi pasaipa.. hehe effort bapak dia lain sangat..takpe semua demi anak.

“Semoga yang terbaik buatmu anakku. Abang cakap azam tahun baru nak ubah d1ri jadi lebih baik.. tak mahu buang masa dah.. Semoga berjaya mencapai cita-cita abang dengan cemerlang.. papa dan mama sayang kamu,” lanjut Ozlynn.

Ketika artikel ini ditvlis, perkongsian tersebut telah mendapat 65.7k likes dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata mendoakan semoga Ariq berjaya dunia dan akh1r4t.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! SK Press

Sumber: Instagram jozlynnhanania

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment