Siapa Sangka Pemain Bola Sepak Terkaya Di Dunia Adalah Orang Asia. Ini Jumlah Kekayaan Yang Dimiliki

Impian pemain terkaya dunia untuk membina karier dalam arena bola sepak terjejas susulan pengumuman dia akan men1ngg4lkan pasukannya ketika ini.

Faiq Bolkiah menjadi terkenal selepas dia menyertai akademi Southampton dan pernah bersama Arsenal serta Chelsea sebelum menandatangani kontrak selama tiga tahun dengan Leicester.

Anak saudara Sultan Brunei itu dilaporkan mempunyai kekayaan bernilai £13 bilion (RM72.8 bilion).

Dia berhijrah ke kelab Maritimo selepas dilepaskan oleh Foxes pada musim panas lalu tanpa membuat walau satu penampilan.

Harapan Faiq untuk memperoleh peluang lebih baik kembali terjejas selepas kontraknya bersama kelab Portugal itu sudah dibatalkan.

Maritimo yang menduduki tangga ke-15 daripada 18 pasukan beraksi di Liga Primera menerusi satu kenyataan berkata: “Kami sudah mencapai persetujuan dengan Faiq Bolkiah untuk membatalkan kontraknya.

“Kami berterima kasih kepadanya atas usaha dan dedikasi yang ditunjukkannya sepanjang bersama kelab dan mendoakan kejayaannya.”

Kelab tidak menyatakan sebab utama pembatalan kontrak itu yang menyaksikan pemain berusia 23 tahun itu gagal membuat penampilan bersama skuad utama dan hanya beraksi sebanyak dua kali dengan pasukan B.

Sumber: HMETRO

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : ASN

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment