“Sebijik Heidi”- Penampilan terbaru Nad Zainal tarik perhatian ramai

Rasanya bakat lakonan daripada selebriti jelita, Nad Zainal tidak lagi perlu diper.tikaikan kerana sudah banyak drama terbukti lakonannya bukan calang-calang.

Malah sejak tahun lalu, Nad Zainal membuatkan ramai sangat suka dengan lakonannya dalam dua buah drama berjudul Hati Yang Ter.saki.ti dan Takdir Yang Tertulis sebagai watak Mona dan Juweta.

Sehinggakan dirinya menjadi antara pelakon paling disukai sejak kedua-dua terbabit ditayangkan di kaca televisyen. Pun begitu, tentu sahaja ramai yang kembali rindu untuk melihat lakonannya lagi dan nampaknya Nad Zainal membuatkan ramai teruja lagi.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh NANAD (@nad.zainal)

Mana tidaknya, difahamkan dia kembali dengan sebuah drama baru yang dikatakan Temptation of Wife bakal muncul versi Malaysia. Tidak dikongsikan lebih lanjut, namun penampilan Nad Zainal begitu menarik tumpuan ramai di TikTok.

Lalu menjengah ke ruangan komen, ada yang menyamakan dirinya yang kelihatan seperti watak Heidi dalam drama tersebut manakala video yang dimuat naik ini mendapat pujian ramai.

@nizam.zakaria

Nad Zainal as Kirana in Dendam Seorang Isteri

♬ suara asli – gabut woi


Lanjutan daripada komen-komen netizen di hantaran video tersebut, ada yang menghujani dengan kata-kata pujian terhadap Nad Zainal yang mana, rata-rata netizen begitu menyukai hasil lakonannya.

“Siapa yang tanya, cerita ni akan ditayang…”

NadNad

“Minat dia ni dari dulu…”

IMG_20211202_115117IMG_20211202_115130

“Cantik sangat”

IMG_20211202_115150IMG_20211202_115201

“Dah lama tak layan drama Melayu, yang ni mungkin akan layan…”

IMG_20211202_115234Nad

Sumber: HCL

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber :

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment