Penampilan Tok Ram Di ‘Rehearsal Red Carpet’ Gegar Vaganza Dipuji Ramai

Gegar Vaganza musim ke-8 (GV8) akan melabuhkan tirainya pada malam ini, Ahad 9 Malam. Program yang bermula pada 21 November 2021 menampilkan Penyanyi lagenda indonesia, Hetty Koes Endang kembali sebagai juri tetap bersama Dato’ Ramli MS (Tok Ram) dan bersama juri tetap baharu iaitu Dato’ Syafinaz Selamat.

Minggu Akhir Dengan 6 Orang Finalis

Pada minggu ke 10 yang merupakan minggu akhir, seramai 6 orang telah berjaya menjadi finalis GV8. Lapan daripadanya adalah Adibah Noor, Aliff Aziz, Aweera, Azzan (Scan), Nikki Palikat dan Suki Low.

Terdapat dua pusingan iaitu pusingan 1 yang merupakan Medley Solo dan Duet manakala pusingan ke 2 para finalis akan melakukan Battle (Hip Hop).

Rehearsal Red Carpet Telah Dijalankan

Seperti biasa, dalam mana-mana acara, pastinya rehearsal akan dilakukan sebelum acara yang sebenarnya bagi mengelakkan berlakunya perkara-perkara yang tidak diingini.

Pada malam rehearsal tersebut, Tok Ram telah menjadi perhatian dengan penampilannya yang sangat sempoi ketika itu.

Orang Penting Yang Sempoi

Satu video yang dikongsikan oleh pelawak Issey, telah mencuri perhatian para netizen dan juga rakan selebriti. Dalam video tersebut, Issey menunjukkan pemakaian Tok Ram ketika majlis rehearsal dijalankan.

Penampilan Tok Ram yang merupakan orang penting untuk acara itu hanya berpakaian t-shirt, kain pelikat dan juga selipar jepun.

VIDEO: 

@izzatifarzhan88 Relexxx ja dia..sempoii tokramm #fyp #fypシ #fy #viral #tiktok #gv #malaysiaprihatin ♬ original sound –

Ramai yang turut memberi komen terhadap video tersebut dan memuji dengan tindakan yang dilakukan oleh Tok Ram itu. Dalam pada itu, ada juga yang mengatakan Tok Ram kelihatan comei dan seorang yang merendah diri.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber:Murai

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment