[VIDEO] Aksi Pengantin Lelaki Hampir Terjat0h, Angkat Bunga Hantaran RM20K Tarik Perhatian Warganet

Umum mengetahui, pada zaman kini money bouquet sudah menjadi satu ‘trend’.

Apatah lagi ianya mempunyai bermacam-macam bentuk, saiz dan warna yang membuatkan penerima ‘cair’ apabila mendapatnya.

Selalu kita lihat, money bouquet selalu digunakan sebagai hadiah untuk kej0tan seperti hari ulang tahun, hari anniversary dan banyak lagi namun siapa sangka, ianya juga boleh dibuat untuk hantaran.

Sangatlah rare dan unik, namun inilah yang dilakukan oleh seorang pemuda sewaktu hari pernikahannya.

Menerusi video tersebut, dapat kita lihat effort sang suami untuk membuat kej0tan pada isteri tercinta dan difahamkan jambangan duit bunga yang begitu besar itu bernilai RM 20 Ribu! bukan biasa-biasa!

BOLEH TONTON VIDEO DI BAWAH

Pengantin lelaki yang juga mesra disapa Amirul ini juga dilihat cuba mengeluarkan jambangan bunga duit gergasi itu darpada kereta sambil dirakam oleh juru gambar untuk dijadikan kenangan.

Bagaimanapun, oleh kerana jambangan bunga duit gergasi itu terlalu besar dan berat, Amirul nyaris tersungk0r namun dapat mengawal semula langkah kakinya.

Apa yang lebih membuatkan warganet terhibur adalah gelagat isteri sewaktu menerima jambangan bunga duit tersebut.

Sambil di1ringi beberapa orang bridesmaids, kedua-dua pengantin nyata mencuit hati ramai apabila buat aksi berebut jambangan duit bunga gergasi itu.

Ketika ini, video tersebut telah meraih 5.1M tont0nan, 193.2K tanda suka, 2343 komen dan 6799 perk0ngsian di laman TikTok.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata warganet kagum melihat jambangan bunga yang besar dan cantik itu. Dalam masa yang sama, selian memuji effort lelaki tersebut, warganet juga menarik nafas lega apabila pengantin lelaki dapat mengawal pergerakkan dan tidak terjat0h.

Berikut merupakan komen daripada warganet:

VIDEO:

Sumber & video dipetik dari Yoy Network, TikTok

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : Mytv viral

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment