“Terkezut kite…”- Persembahan Khai Bahar Dan Aina Abdul Tarik Perhatian Ramai

Umum diketahui, di pentas akhir Anugerah Juara Lagu yang ke-36 (AJL36) berlangsung pada malam ini telah dihoskan oleh Aliff Satar dan Nabila Huda manakala bagi hos Karpet Merah dikendalikan oleh Sissy Iman bersama Sean Lee.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh tv3malaysia (@tv3malaysia)

Walau bagaimanapun, selain pengacara tentu sahaja penyanyi-penyanyi yang membuat persembahan pada malam ini cukup dinanti-nantikan ramai. Namun begitu, selepas persembahan Naim Daniel menyanyikan lagu Purnama, nampaknya persembahan Khai Bahar dan Aina Abdul berjaya mencuri tumpuan umum.

Mana tidaknya, pasti ramai yang setuju bahawa suara Khai Bahar dan Aina Abdul bukanlah calang-calang membuatkan mereka dapat bertanding dengan membawakan lagu berjudul Nafas Cinta.

Suara mereka nampaknya berjaya mengegarkan pentas AJL 36 lalu menjadi bualan hangat netizen apabila mereka melakukan persembahan kedua pada malam ini.

Namun begitu, selain suara persembahan Khai Bahar dan Aina Abdul dipuji dan memukau penonton, ternyata busana digayakan oleh Aina Abdul pada lagu tersebut turut menarik perhatian ramai.

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh tv3malaysia (@tv3malaysia)

Mana tidaknya, jarang sungguh busana digayakan oleh Aina Abdul ketika membuat persembahan mengecew4kan peminatnya dan dalam pada itu, kedua-duanya juga menerima komen ramai seperti berikut.

“Membuatku men4ngis melihatnya”

“Baju pakej taman bunga”

“Terkezut kiterr”

“Serius lawa gaun Aina pakai…”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber:HCL

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment