Ingat Pesan Ayah, Nana Mahazan Mahu Perbaiki Diri Jadi Lebih Baik

Pengacara, Nana Mahazan akui kini sentiasa memberi tumpuan dan fokus untuk memperbaiki dirinya agar menjadi individu yang lebih baik.

Pemilik nama lengkap Nurul Hana Che Mahazan ini memberitahu perkara tersebut sudah menjadi keutamaan buat dirinya kini.

“But sometimes, i care. Kita manusia kan? But as I grow older and hoping wiser, I love to focus on what matters, focus on improving myself.

“Focus on how to be a better servant, focus on learning and focus on becoming a better human being,” tulisnya.

Dalam pada itu, Nana mengimbau kembali kata pesanan yang pernah disampaikan oleh bapa tercinta kepada dirinya, sebelum ini.

Tambahnya lagi, memberi fokus kepada mencari kesaIahan diri sendiri dan orang lain bukan satu langkah yang baik untuk dilakukan.

“Abah pernah pesan, apa org pikir atau cakap pasal kita, it’s not our problem. But apa yg kita fikir pasal diri kita lebih penting.

“Jangan terlalu focus on finding fault, kita or org lain.. Bila tgk or cari salah atau maslaah, itulah yg akan kita dpt. Have a great mid week!,” tulisnya lagi.

Komen Netizen:

Foto: Instagram Nana Mahazan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber : MH

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment