“Apa Guna Diberikan D0s Pnggalak Tetapi PKP Masih Dijalankan..”- Zulin Aziz

PENINGKATAN k3s harian C0vid-19 semakin memblmbangkan ramai pihak termasuklah pelakon dan pengacara Zulin Aziz yang bakal melangsungkan pernikahan pada 20 Februari ini.

Bagaimanapun, Zulin atau nama sebenarnya Farah Azleenda Abdul Aziz tidak mahu terlalu memikirkan hal tersebut dan memohon doa agar urusan pernikahannya dipermudahkan.

“Ketika melihat k3s harian semakin naik saya mula rasa cem4s, namun saya harap tidak dilaksanakan Perintah Kawal Pergerakan (PKP) seperti sebelum ini.

“Kalau ikut logiknya apa guna diberikan d0s penggalak tetapi PKP masih dijalankan. Bagaimanapun saya bersedia dengan segala kemungkinan.

“Saya sentiasa berdoa segala urusan dipermudahkan. Bagi memastikan majlis itu nanti berjalan lancar, saya sendiri tak boleh lalai dan sentiasa menjaga prosedur operasi standard (SOP),” ujar Zulin ketika dihubungi mStar.

Zulin bertunang dengan lelaki pilihannya Farhan Norzaini pada 28 Januari.

Bercakap tentang persiapan majlis, katanya semua hampir siap dan majlis yang berlangsung di Kuala Lumpur itu hanya akan dihadiri oleh ahli keluarga dan teman rapat sahaja.

“Apa yang membuatkan pening kepala sekarang ini tentang senarai jemputan. Takut nanti ada yang berkecil hati tidak dijemput sedangkan majlis terpaksa diadakan dengan kapasiti sedikit.

“Kami juga mohon untuk semua tetamu yang akan hadir nanti supaya menjalankan ujian Rapid Test Kit (RTK) Covid-19 terlebih dahulu dan semoga mereka jujur dengan keputusan ujian,” jelasnya.

Dalam masa sama Zulin turut berkongsi perasaan untuk melangkah ke alam perkahwinan dan bergelar seorang isteri.

“Kalau nak cerita tentang persediaan diri sendiri dah lama bersedia, cuma baru sekarang bertemu jodoh.

“Saya tidak tahu apa yang akan dilalui di alam perkahwinan nanti. Saya sedia untuk hadapi fasa baharu dalam kehidupan sebagai seorang isteri,” ujarnya.

Zulin Aziz pilih tarikh cantik 20.02.2022 untuk majlis nikah

AKHIRNYA segala teka-teki terjawab apabila pelakon dan pengacara Zulin Aziz bakal menamatkan zaman bujang dengan jejaka pilihan hatinya, Farhan Norzaini pada Februari ini.

Menerusi perkongsian di Instagram pada lewat malam Jumaat, Zulin atau nama sebenarnya Farah Azleenda Abdul Aziz, 33, berkata dia dan pasangan memilih untuk bernikah pada 20 Februari.

“Kami memilih tarikh ijab kabul pada 20.02.2022.

“Doakan segala urusan kami dipermudahkan. Ini juga berkat doa daripada anda semua,” ujar Zulin.

Bersama posting berkenaan Zulin turut berkongsi fotonya bersama Farhan, dipercayai selepas selesai majlis pertunangan yang diadakan pada Jumaat malam.

Kisah Zulin dan Farhan pernah dikatakan sebelum ini apabila dia berkongsi gambar seakan-akan sesi fotografi pra-perkahwinan.

Zulin juga pernah memberitahu dia dan Farhan sudah lama berkenalan dan mereka sama-sama menguruskan perniagaan menjual makanan.

Hujung tahun lalu pasangan ini bersama-sama mengerjakan umrah di Tanah Suci. Meskipun tiada sebarang kenyataan dari Zulin tentang hubungan mereka, peminat sudah mula menghidu apabila sering berkongsi ucapan romantis di media sosial.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber: mstar    via ino kini

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment