“Dulu P4kai T4ngan, Sekarang Ni Bini CvngkiI P4kai Pis4u”- K0ngsi Video Sembang ViraI, Tiba-Tiba PU Riz Dapat Soalan Pel1k Tapi Lucu

Iklan mempromosikan produk sering ‘berkunjung’ ke ruangan komen laman Instagram selebriti tempatan serta luar negara.

Jika dahulu, selebriti Malaysia sering dihujani dengan iklan produk peninggi dan pemutih, kini wujud pula iklan untuk menghap0skan bintik hitam (blackhead) di wajah.

Terbaharu, ruangan komen akaun Instagram milik pendakwah selebriti Haris Ismail atau PU Riz dalam salah sebuah hantaran terkininya telah dikunjungi oleh iklan terbabit.

“Korang cabut blackhead korang pakai kuku tangan lagi ke? Kalau ye, jom tengok story saya pakai apa,” tulis sebuah akaun yang mengiklankan produk kecantikan wajah.

Namun begitu, respons Haris terhadap komen tersebut begitu menggelikan hati dan menarik minat pengikutnya.

“Dulu pakai tangan sekarang ni bini cungkil pakai pisau,” tulisnya.

Rata-rata warganet terhibur dengan komen spontan yang ditinggalkan oleh Haris.

Dalam hantaran terbabit, Haris berk0ngsi video sekitar rakaman program Sembang Viral TV9 yang dihoskan oleh Dato’ Rosyam Nor.

VIDEO:

 

Lihat siaran ini di Instagram

 

Siaran dikongsi oleh HARIS ISMAIL (@hrisbismail)

Jangan lupa saksikan kapsul Sembang ViraI berdurasi 10 minit yang dikendalikan secara bergilir oleh Rosyam dan Ahmad Fedtri Yahya setiap hari pada jam 7.30 malam di TV9.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Update Report

Sumber:Xtra, Instagram Haris Ismail

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Leave a Comment